Gave til fars dag??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.006 visninger
14 svar
14 synes godt om
3. juni 2016

AogA

Ja så er det jo snart fars dag, og jeg er som altid helt tom for ideer  Har i nogle gode foreslag? Jeg leder efter en sød gave til min mand og en personlig gave til min far. Håber i kan hjælpe mig 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2016

Mamalu

AogA skriver:

Ja så er det jo snart fars dag, og jeg er som altid helt tom for ideer  Har i nogle gode foreslag? Jeg leder efter en sød gave til min mand og en personlig gave til min far. Håber i kan hjælpe mig 

Ved ikke hvor meget dit budget er på og om i gir store gaver. Men jeg ka ihvertfald fortælle dig hva jeg gav sidst  (vi gir ik dyre, men mere personlige gaver). Jeg fremkaldte et godt billede af min mand og vores søn og satte det ind i en fin ramme og pakkede den ind  plus kage  overvejede også et cover til hans tlf eller krus med et godt billede. Men i år tror jeg at jeg gir lidt sommertøj til ham. Vil gerne ha givet et gavekort til tandblegning hos tandlægen. Det har han snakket om at han ku tænke sig.  men det har vi desværre ik råd til i øjeblikket sådet må blive en anden gang  håber du ku bruge det ril noget 

Anmeld Citér

3. juni 2016

(august)

Her har han ønsket sig et krus hvorpå vores piger har tegnet, så det får han som sit arbejdskaffekrus også har jeg købt et kongespil/vikingespil til ham.

Anmeld Citér

3. juni 2016

AogA

Tak for gode forslag 

Nå ja, mit budget til min mand er ca. 1000 kr og til min far ca. 500 

Anmeld Citér

3. juni 2016

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
AogA skriver:

Han får lov at sove længe i hvert fald til kl 8

så har jeg købt en multitrimmer til haven. Den har han ville have i lang tid men grundet penge har han ikke haft købt den. Og nu skal vi snart bruge den til bla at klippe hæk og forme træerne i indkørslen. Så vi skulle have den alligevel så kan den jo lige så godt være fra vores datter til sin far.

Anmeld Citér

3. juni 2016

EnGodMor

Her er jeg mere til, at det er børnene der laver noget til deres far, så de har dekoreret et syltetøjsglas, i dette tilfælde med sølv stjerner. 

Så har den store på seks år skrevet, "verdens bedste far" som er limet på glasset. 

De har hver især klippet fx stjerner, cirkler, hjerter, firkanter osv ud af karton. 

Så er der skrevet på karton lapperne "verdens bedste far FORDI .......

altså fx verdens bedste far fordi du siger du elsker os. 

Verdens bedste far fordi du tager os med i svømmehallen. 

Så har børnene sagt hvad der skulle skrives på. 

Tror der er 30 lapper med lille tekst på, de er lagt i glasset med låg på. 

Det ved jeg har meget stor betydning for deres far, at han får noget FRA BØRNENE som de har lavet, end at han får noget tøj af dem til 1000 kr.

Anmeld Citér

3. juni 2016

MysteriousAngel

AogA skriver:

Her får manden fra ungerne:

Et par klipklappere af et dyrt mærke, han går meget skævt så de billigere dur ikke.

En pakke boxershorts. Han slider dem op.

En æske blomme i maderia. Dem elsker han.

Svigerfar får en ny trillebør. Han er så nærig med sådan nogle ting og den trillebør han har kan næsten ikke køre.

Min papfar får et gavekort til fiskegrej og min far får noget sennep han ønsker sig og noget tøj

Anmeld Citér

3. juni 2016

Rauw

Børnenes far får en tur i biffen og aftensmad bagefter, sammen med børnene og mig. 

Anmeld Citér

4. juni 2016

Patriark

Hvor er I bare nogle betænksomme nogen

Anmeld Citér

4. juni 2016

anna111

Profilbillede for anna111

Børnenes far får en halskæde han har ønsket sig og nogle jokking bukser 

Min sted" far får en halskæde med sådan en sølv plade i med billeder af mine 2 piger og tekst på den anden hvor der står  

Det eneste bedre ved at have dig som far er mine børn har dig som morfar 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.