Solstrålehistorie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2016

Sandratoft

Anonym skriver:

Kan i ikke bare være glad på mine vegne?

det er utroligt at i på baby.dk kan finde noget negativt om ALT og dræbe enhver glæde.. Jeg fortryder nu at jeg skrev tråden.. Havde bare brug for at dele min glæde med nogen.. I stedet ødelægger i min glæde.. Tak for lort.. Jeg er færdig med baby.dk..

Det er svært at være glade på dine vegne, når du har en kæreste der behandler dig dårligt. Jeg er ked af at sige det, men der er ikke meget solstråle over din historie, nærmere noget ustabilitet fra kærestens side og naivitet fra din side. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2016

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg kan sagtens være glad på dine vejen! Og syntes da netop han viser at han stadig vil dig og jeres familie, ved at lave en dejlig overraskelse til dig.

Nogen gange når man bliver vred/ked af og måske føler at man er ved at miste sig selv, så ka man da komme til at sige nogle ting, som man slet ik mener og som man bliver ked af bagefter.

Jeg syntes det er fedt at i har lavet en aftalte om fremover, at pleje jeres forhold bedre, så i kan holde kærligheden ved lige. Vh stine

Anmeld Citér

2. juni 2016

Loa

Anonym skriver:

Kan i ikke bare være glad på mine vegne?

det er utroligt at i på baby.dk kan finde noget negativt om ALT og dræbe enhver glæde.. Jeg fortryder nu at jeg skrev tråden.. Havde bare brug for at dele min glæde med nogen.. I stedet ødelægger i min glæde.. Tak for lort.. Jeg er færdig med baby.dk..

Der er jo ikke nogle der ønsker at dræbe din glæde - men kan du ikke selv se at de ting du skriver han har sagt til dig, er ret voldsomme - for så kort kort tid efter at være nyforelsket i dig? 

Jeg kan forstå hvis han så havde sagt til dig at han udelukkende han udtrykt sig sådan i ren frustration og afmagt, men det lyder jo ikke sådan.

Synes det er SÅ trist at der er så mange hunkøn derude der åbenbart ikke mener de er værd at behandle bedre....

Anmeld Citér

2. juni 2016

Aristocats

Det lyder virkelig hyggeligt og jeg kan godt forstå, at du er glad. 

Men jeg må desværre gengive det de fleste andre siger og det er, at jeg synes, du skal passe på med at hoppe i med begge ben med det samme, når din kæreste behandler dig sådan. Det er ikke i orden at han snakker til dig på den måde og kommer med de udmeldinger - om han så gør det godt igen eller ej. Sådan noget skal slet ikke siges i første omgang. Jeg ved godt, at man nogen gange kan få sagt noget i kampens hede og ja, selvfølgelig kan man godt blive trætte og frustrerede på hinanden - men jeg synes de ting han sagde til dig er langt over stregen. 

Jeg anklager ikke din kæreste for noget eller siger jeres forhold er usundt eller dårligt, men det er desværre et meget velkendt mønster i dysfunktionelle forholde eller ved uvenlige partnere, at de altid gør det godt igen efter de har lavet noget rigtigt lort - men en ny episode vil altid troppe op igen og så vil den spiral bare gentage sig. 

Ingen parforhold er perfekte og alle bliver jo sure engang imellem, men sådan noget siger man ikke til sin partner. Det er dybt ufølsomt og bare ikke i orden. Hvis noget lignende gentager sig hvor han svinger sådanne bemærkninger ud, så ville jeg tænke mig godt om, hvis jeg var dig. 

Han skal ikke tro at han kan sige så usle ting til dig, så længe han bare lige gør en fin gestus efterfølgende. Han skal have at vide, at sådan spiller klaveret bare ikke når man er to voksne mennesker (aka sådan noget siger man ikke til hinanden) og det er lige meget hvor godt man gør det bagefter. Alle laver fejl, men sådanne kommentarer er uacceptable og nedværdigende. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.