Solstrålehistorie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.933 visninger
13 svar
73 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. juni 2016

Anonym trådstarter

Hej

jeg vil gerne fortælle en lille solstrålehistorie..

min kæreste og jeg har været sammen i 2 år og vi har en baby på 3 mdr. sammen (h*n er flaskebarn) og så har jeg to børn fra et tidligere forhold (de er hos deres far i denne uge)

i lang tid har vores forhold bare kørt i dagligdagens pligter/gøremål og vi begyndte at tage hinanden for givet og vi snerrede af hinanden og skændtes næsten hver dag.. Vi var meget tæt på at beslutte sammen at gøre det forbi for alles bedste.. Og han ville ikke i parterapi fordi han så ville føle sig som en skydeskive.. Forholdet var så slemt at han i sidste uge fortalte mig at han faktisk var blevet ligeglad med mig og at han kun så mig som en søster og at han faktisk sked højt og flot på om jeg knalder ved siden af da han faktisk ikke selv gad at knalde mig.. Han sagde at han hellere ville spille den af end at ha sex med mig.. Her i sidste uge tog vi så snakken igen om vi skulle give op eller kæmpe videre (og endnu hårdere end hidtil).. Vi blev så enige om at kæmpe ekstra hårdt og se om det denne gang ville lykkes.. Efter denne samtale lagde han sig på knæ foran mig og spurgte om jeg ville på en overraskelsesdate med ham når de to store var kommet hjem til deres far igen og det ville jeg godt.. Baby var aldrig blevet passet før af andre end ham og mig, så i søndags lavede vi en prøvepasning for at se om h*n kan blive passet ude og det gik over al forventning..

Her tirsdag tog vi så på date alene fra formiddag til aften.. Han havde arrangeret det hele og alt skulle være en overraskelse for mig.. Vi tog fra Sydfyn til KBH.. Han tog mig med op i Rundetårn, han vidste nemlig at jeg aldrig havde været der før.. I Rundetårn sad vi og kyssede på kyssebænken og gik derefter videre op og nøj hvor var udsigten smuk.. Deroppe købte han en souvenir til mig som skulle minde mig om vores tur til Rundetårn.. Derefter tog han mig med ind i kirken som ligger op til, da han ved at jeg er meget fascineret af store smukke kirker.. Derefter tog vi på en cafe som hedder Europa og fik en drink hver (uha hvor kunne jeg mærke mojitoen en smule efter et kvart glas men havde heller ikke rørt en dråbe alkohol i over et år).. Vi sad og snakkede og grinte som vi gjorde førhen.. Derefter fandt han en cykeltaxa (det vidste han også at jeg heller aldrig havde prøvet) og så sad vi der og nød turen og kyssede.. Den stoppede ved noget vand og jeg ved ærligt talt ikke hvor vi var.. Og der sad vi og kiggede ud over og snakkede og holdte om hinanden.. Derefter ville han give mig en gave mere.. Jeg måtte selv vælge et par øreringe.. Vi spiste aftensmad på en restaurant og derefter gik turen mod Sydfyn igen.. Siden den tur har vi begge været nyforelskede igen og vi må bare kysse, kramme og ae hele tiden.. Og han har sagt at han elsker mig igen og jeg har sagt det samme til ham

vi er så blevet enige om at det var så godt for vores forhold at vi fremover tager på date en gang hver/hver anden måned og så skiftes vi til at arrangere

uhh jeg er så lykkelig igen

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2016

Rauw

Dates og ferier er altid godt, man skal huske at være kærester selv om man er mor og far. Men jeg synes nu alligevel han er ret led, hvorfor sige at han er ligeglad med dig, at du bare kan duske en anden osv fordi han ikke gider? Det siger man da ikke til sin kæreste, eller sit barns mor. Hvis min eneste ene havde sagt det i en periode hvor vi havde det svært så kort tid efter jeg havde født hans barn, havde jeg ikke tilgivet ham. En date ville ikke ha fixet det. Det ville simpelthen såre mig for dybt. Pas nu på dig selv 

Anmeld Citér

2. juni 2016

Anonym

Hvor er det dejligt at høre  

Min første tanke var også: hold da op! Hvis man ligefrem er ligeglad med, at en anden knalder ens kæreste, er man langt ude og det er vildt at en date kan lave helt om på det 

Selvom jeg på et tidspunkt syntes min mand var langt væk i mit hjerte og jeg ikke vidste om jeg egentlig elskede ham mere, fik jeg kvalme af at tænke på, at en anden skulle have ham.. 

Måske er man forskellige? Jeg kunne nok ikke komme over de ord- men dejligt at du ser det positive i det og at der ikke skulle mere til.

Held og lykke 

Anmeld Citér

2. juni 2016

God-mor

Anonym skriver:

Hej

jeg vil gerne fortælle en lille solstrålehistorie..

min kæreste og jeg har været sammen i 2 år og vi har en baby på 3 mdr. sammen (h*n er flaskebarn) og så har jeg to børn fra et tidligere forhold (de er hos deres far i denne uge)

i lang tid har vores forhold bare kørt i dagligdagens pligter/gøremål og vi begyndte at tage hinanden for givet og vi snerrede af hinanden og skændtes næsten hver dag.. Vi var meget tæt på at beslutte sammen at gøre det forbi for alles bedste.. Og han ville ikke i parterapi fordi han så ville føle sig som en skydeskive.. Forholdet var så slemt at han i sidste uge fortalte mig at han faktisk var blevet ligeglad med mig og at han kun så mig som en søster og at han faktisk sked højt og flot på om jeg knalder ved siden af da han faktisk ikke selv gad at knalde mig.. Han sagde at han hellere ville spille den af end at ha sex med mig.. Her i sidste uge tog vi så snakken igen om vi skulle give op eller kæmpe videre (og endnu hårdere end hidtil).. Vi blev så enige om at kæmpe ekstra hårdt og se om det denne gang ville lykkes.. Efter denne samtale lagde han sig på knæ foran mig og spurgte om jeg ville på en overraskelsesdate med ham når de to store var kommet hjem til deres far igen og det ville jeg godt.. Baby var aldrig blevet passet før af andre end ham og mig, så i søndags lavede vi en prøvepasning for at se om h*n kan blive passet ude og det gik over al forventning..

Her tirsdag tog vi så på date alene fra formiddag til aften.. Han havde arrangeret det hele og alt skulle være en overraskelse for mig.. Vi tog fra Sydfyn til KBH.. Han tog mig med op i Rundetårn, han vidste nemlig at jeg aldrig havde været der før.. I Rundetårn sad vi og kyssede på kyssebænken og gik derefter videre op og nøj hvor var udsigten smuk.. Deroppe købte han en souvenir til mig som skulle minde mig om vores tur til Rundetårn.. Derefter tog han mig med ind i kirken som ligger op til, da han ved at jeg er meget fascineret af store smukke kirker.. Derefter tog vi på en cafe som hedder Europa og fik en drink hver (uha hvor kunne jeg mærke mojitoen en smule efter et kvart glas men havde heller ikke rørt en dråbe alkohol i over et år).. Vi sad og snakkede og grinte som vi gjorde førhen.. Derefter fandt han en cykeltaxa (det vidste han også at jeg heller aldrig havde prøvet) og så sad vi der og nød turen og kyssede.. Den stoppede ved noget vand og jeg ved ærligt talt ikke hvor vi var.. Og der sad vi og kiggede ud over og snakkede og holdte om hinanden.. Derefter ville han give mig en gave mere.. Jeg måtte selv vælge et par øreringe.. Vi spiste aftensmad på en restaurant og derefter gik turen mod Sydfyn igen.. Siden den tur har vi begge været nyforelskede igen og vi må bare kysse, kramme og ae hele tiden.. Og han har sagt at han elsker mig igen og jeg har sagt det samme til ham

vi er så blevet enige om at det var så godt for vores forhold at vi fremover tager på date en gang hver/hver anden måned og så skiftes vi til at arrangere

uhh jeg er så lykkelig igen

Hvor er det sejt i kæmpede og dejligt i fandt hinanden igen  Man skal huske hinanden, og huske at værdsætte hinanden, selv de små ting. 

Anmeld Citér

2. juni 2016

Anonym trådstarter

Jeg kan tilgive mere end de fleste andre mennesker.. Og især når det er ham

Anmeld Citér

2. juni 2016

Soonmom

Jeg forstår seriøst ikke hvordan du kan kysse med en der lige har sagt til dig at han ikke vil knalde dig, er ligeglad med dig og er ligeglad med om du knalder ved siden af. - Efter sådan en udmelding ville jeg ikke kunne lege kærester, og tingene kunne ikke bare være iorden efter en dag sammen, I er jo nødt til at kunne kommunikere og være kæreste i dagligdagen også, ellers er det da et spørgsmål om tid før det går galt.

Min ærlige mening, så lyder han som en røv og hvis jeg var dig, ville jeg se mig om efter noget bedre.

Anmeld Citér

2. juni 2016

Loa

Synes godt nok også at det er fra den ene yderlighed til den anden? Hvordan kan han blive nyforelsket på én dag - når han lige har sagt så mange temmelig nederen ting til dig? Medmindre han så slet ikke har ment det....

Anmeld Citér

2. juni 2016

ErDuHerIkkeSnart

Der er dejligt at I har haft en hyggelig date sammen, jeg fristes til at sige at det manglede da også bare. Som andre hentyder til i tråden, må jeg indrømme at jeg heller ikke kan finde meget "solstrålehistorie" over at du lader ham behandle dig så usselt - hyggelig tur til København eller ej. Jeg håber det bedste for dig, men vil også opfordre sig til at mærke lidt efter, hvor dine grænser for nedværdigelse går...

Anmeld Citér

2. juni 2016

Anonym trådstarter

Kan i ikke bare være glad på mine vegne?

det er utroligt at i på baby.dk kan finde noget negativt om ALT og dræbe enhver glæde.. Jeg fortryder nu at jeg skrev tråden.. Havde bare brug for at dele min glæde med nogen.. I stedet ødelægger i min glæde.. Tak for lort.. Jeg er færdig med baby.dk..

Anmeld Citér

2. juni 2016

Anonym

Anonym skriver:

Kan i ikke bare være glad på mine vegne?

det er utroligt at i på baby.dk kan finde noget negativt om ALT og dræbe enhver glæde.. Jeg fortryder nu at jeg skrev tråden.. Havde bare brug for at dele min glæde med nogen.. I stedet ødelægger i min glæde.. Tak for lort.. Jeg er færdig med baby.dk..

Tor bare desværre ikke folk kan forstå du vil finde dig i sådan en behandling, inkl mig selv.. 

Beklager, men du fortjener bedre.. Så kunne du have undladt alle de 'grimme' detaljer, for han fremstår virkelig som en idiot.. Sorry to say! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.