Ville du benytte dig af det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2016

lineog4

Afhænger meget af deres alder og personlighed. 

Med min store ville jeg aldrig have gjort det, jeg var førstegangsmor og lidt mere obs i min usikkerhed. Nummer 2 var slet ikke den type før han var ældre og ja den yngste er kun den type hvis storebror er med. 

Jeg ville aldrig gøre det med et barn under 3. Men da de mindste var fx 3 og 5/6 der kunne jeg da sagtens have givet dem lov til wr legeland på en cafe. Men der var ikke sådan at jeg ville planlægge ud fra så kan jeg tage på cafe og så kan de blive passet, så hellere de fik en dag i børnehave/SFO og jeg fik lavet mine ting. 

Tænker det er en fantastisk tibg i lande hvor børn primært er hjemme, men her hvor de fleste børn er i er pasningstilbud er det nok ikke helt så relevant.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2016

Leneur

Jeg har stemt blankt af den simple årsag at jeg faktisk ikke ved det.

Da min datter var lille var jeg tit i biografen om formiddagen. Det hed babybio. Tror det lå kl 11. Hun blev godt fodret af. Skiftet og hygget om inden vi trillede derned, så hun sov jo alligevel (tror kun det var en gang jeg blev hentet ud til hende) Det var så ældre frivillige der var stand-by hvis børnene vågnede undervejs, så vidste at der var styr på det. Det synes jeg så var et ski'e godt koncept.  

Anmeld Citér

31. maj 2016

Mullesmith

Jeg har stemt blank, jeg vil kun benytte det hvis mine børn synes det var sjovt og jeg kunne sidde og få en kop kaffe tæt på dem.

Anmeld Citér

31. maj 2016

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Ms.Sunshine skriver:

hvis der kom en café i nærheden af dig hvor 50-75% af caféen var indrettet som et legeområde, og hvor der var personale ansat til at have et øje på børnene mens I enten fordyber jer i lektier/arbejde eller fik handlet, ville I så benytte jer af det?

Jeg har gjort det muligt at svare anonymt, så jeg ville blive glad hvis I ville uddybe

Ja det vil jeg.

Tænker lidt principper er det samme som i IKEA. De voksne handler og børnene kan lege imens.

Mine børn været at handle ind. Men elsker ikea for så kan se lege imens.

Anmeld Citér

31. maj 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Nu er jeg så heldig at jeg studerer på deltid, så jeg har en masse hultimer, og enkelte dage fri. Så jeg kan få lavet langt de fleste lektier mens min datter er i vuggestue. Men hvis det nu ikke var sådan, og jeg f.eks. havde fuld skema, så kunne jeg nok godt finde på at benytte mig af sådan en cafe (i weekenderne særligt) til at få lavet lidt lektier mens hun legede. - Synes i hvert fald at er meget svært at få lavet noget som helst når hun er hjemme.

Anmeld Citér

31. maj 2016

modesty

hvis der kom en café i nærheden af dig hvor 50-75% af caféen var indrettet som et legeområde, og hvor der var personale ansat til at have et øje på børnene mens I enten fordyber jer i lektier/arbejde eller fik handlet, ville I så benytte jer af det?

Jeg har gjort det muligt at svare anonymt, så jeg ville blive glad hvis I ville uddybe

SKIDEgod idé. Jeg tænker at det nok skal være i Kbh eller en anden stor by. Men så tror jeg at det bliver et stort hit.

Jeg har svaret mens jeg lavede lektier/arbejdede. Jeg tager bare min søn med ud og handler, ville ikke have lyst til at parkere ham imens. Men jeg er selvstændig og har nogle gange rigtig svært ved at lægge møder i min arbejdstid. Så skal der virkelig koordineres med mand og/eller bedster (for jeg vil ikke have at min søn er lang tid i institution). Og så ville det være helt perfekt at kunne tage en time eller to på sådan en café.

Ud fra din formulering tænker jeg ikke at børnene skal "passes" af andre, men blot at der er øjne på legerummet så man kan blive tilkaldt hvis ens barn har brug for én el. lign.

Min søn er meget imødekommende og opsøgende ift. andre børn (han er 4,5) og elsker f.eks IKEAs legeland.

Anmeld Citér

31. maj 2016

Loa

Synes der er STOR forskel på et sted med legerum hvor man selv var samtidig og ungerne kunne lege, og så et sted med legerum (som ikea) hvor man gik fra børnene mens andre holdt øje med dem. Det ville jeg bestemt ikke bryde mig om....

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.