Ville du benytte dig af det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Ville du/I benytte jer af det?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

985 visninger
16 svar
10 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. maj 2016

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

hvis der kom en café i nærheden af dig hvor 50-75% af caféen var indrettet som et legeområde, og hvor der var personale ansat til at have et øje på børnene mens I enten fordyber jer i lektier/arbejde eller fik handlet, ville I så benytte jer af det?

Jeg har gjort det muligt at svare anonymt, så jeg ville blive glad hvis I ville uddybe

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2016

Mortilah

Jeg bruger allerede saadan en ordning. Aflevere barnet 1/2-1 time et par gange i ugen mens jeg träner/gaar i sauna eller lign. Fra hun var 8 uger. Naar hun bliver störrere vil jeg ogsaa tage ud at handle imens hun blir spontant passet. 

Anmeld Citér

30. maj 2016

Kay

Jeg ville benytte mig af en cafe med lege område. .. men ikke af at andre passer mine børn samtidig  vores nye yndlings restaurant når vi er ude med børnene har et fedt legerum hvilket Gør at hi har ro til at nyde maden når børnene små altid er hurtigt færdige... fantastisk koncept  hvis der lå en cafe med samme koncept i nærheden ville jeg nok bruge den til fx brunch  eller en pause i shopping 

Anmeld Citér

30. maj 2016

Rockertand

Ms.Sunshine skriver:

hvis der kom en café i nærheden af dig hvor 50-75% af caféen var indrettet som et legeområde, og hvor der var personale ansat til at have et øje på børnene mens I enten fordyber jer i lektier/arbejde eller fik handlet, ville I så benytte jer af det?

Jeg har gjort det muligt at svare anonymt, så jeg ville blive glad hvis I ville uddybe

Det kunne jeg godt finde på, hvis jeg stadig var i lokalet, men jeg ville aldrig overlade mine små børn til vildt fremmede, mens jeg tog på egoist-tur, det er hovedrystende i min verden. 

Anmeld Citér

30. maj 2016

Chantie

Jeg ville synes det var skønt med legeområde. 

Har enkelte gange brugt Ikeas mulighed for "pasning" men kun fordi hun gerne selv ville lege der. Ville foretrække selv at kunne ha et øje på børnene. 

Anmeld Citér

30. maj 2016

Rauw

Nej forstiller mig lige et par mc D ansatte holde øje med mine børn imens de faktisk bare tjekker fb og halvdelen af børnene løber rundt på væggene  jeg er fan af legeområder på spisesteder, men vidt fremmede får ikke ansvaret for mit guld så jeg kan shoppe. 

Anmeld Citér

30. maj 2016

Benjamins'mor

Ms.Sunshine skriver:

Har stemt blankt. 

Ville da synes det var fedt med en café der samtidig havde legeområde, og tror også barselsmødre ville nyde godt af det. 

Jeg ville dog personligt aldrig efterlade mit barn der, med en helt fremmed for at shoppe eller arbejde. Hvis jeg skal arbejde er mine børn i vuggestue og børnehave. 

Og så tror jeg sådan en café nok mest er realistisk i Kbh/Århus. 

Anmeld Citér

30. maj 2016

Anonym

Ms.Sunshine skriver:

Absolut ikke. 

Hvis jeg skal lave lektier eller fordybe mig, så bliver det efter mine børn sover. 

Og hvis jeg skulle handle, ja så kom de bare med mig. 

Jeg ville aldrig nogensinde lade vildt fremmede passe mine børn, for at jeg skulle få tid til ting selv

Anmeld Citér

30. maj 2016

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Benjamins'mor skriver:

Har stemt blankt. 

Ville da synes det var fedt med en café der samtidig havde legeområde, og tror også barselsmødre ville nyde godt af det. 

Jeg ville dog personligt aldrig efterlade mit barn der, med en helt fremmed for at shoppe eller arbejde. Hvis jeg skal arbejde er mine børn i vuggestue og børnehave. 

Og så tror jeg sådan en café nok mest er realistisk i Kbh/Århus. 

jeg fik formuleret det lidt mærkeligt, det kan jeg godt se...

det var ikke så meget caféen i sig selv, men mere tilbuddet om pasning, at jeg spurgte ind til.

Jeg har flere gange taget mine børn med til Værftet i Nexø (Bornholm) hvor de har et stort legeland med café og det er dejligt at kunne få en kop kaffe og en snak med min svigerinde/veninder mens ungerne kan boltre sig.

Min veninde bor i Seoul hvor den form for caféer er populære, og hun siger at det var dejligt at kunne tage derhen og lade ungerne (de er 3 og 8) boltre sig mens hun sad og lavede lektier uden at være bange for at de blev væk eller kom alvorligt til skade.

Anmeld Citér

31. maj 2016

Skouboe

Jeg tror det kommer meget an på hvordan det er strikket sammen. Fx er mine unger helt vilde med IKEAs legeland, og spørger jævnligt om ikke vi snart skal derhen igen, men mine er jo også ved at være store (6&7). 

Min ældste ville have elsket det, også da hun var yngre, men der ville det ikke have været noget for min yngste. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.