Ser jeg syner?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2016

Iby1210

Anonym skriver:

Det er det værste og intet man ønsker nogen skal igennem! 

Men samtidig med vi mistede fik jeg også at vide at jeg havde PCO så det er lidt underligt hvis den virkelig er her, at vi kunne blive det "så hurtige" igen, nok også en af grundende til jeg ikke helt tør tro på det .. 

Har bare været sådan almen utilpas de sidste par dage, får meget hurtig kvalme hvis jeg intet mad får, og det ligner netop ikke mig ..

Men du blev jo gravid i første omgang med PCO så det kan godt lade sig gøre.. Prøv igen om et par dage og husk Update 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2016

A10A14

Anonym skriver:

Det er det værste og intet man ønsker nogen skal igennem! 

Men samtidig med vi mistede fik jeg også at vide at jeg havde PCO så det er lidt underligt hvis den virkelig er her, at vi kunne blive det "så hurtige" igen, nok også en af grundende til jeg ikke helt tør tro på det .. 

Har bare været sådan almen utilpas de sidste par dage, får meget hurtig kvalme hvis jeg intet mad får, og det ligner netop ikke mig ..

PCO behøver ikke betyde at det er svært at blive gravid.

Ikke for at skræmme dig, men jeg har også PCO og utrolig nemt ved at blive gravid, men har svært ved at holde på det. 

Et forslag til hvis det skulle ske igen, så prøv at snakke med lægen om metformin. Fik det første gang i håb om at det kunne afhjælpe nogen gener fra PCO'en, og vupti så var jeg gravid. Anden gang bed jeg om det igen og det samme skete. Begge gange tog jeg pillerne til uge 12 og har to dejlige børn.

Anmeld Citér

31. maj 2016

Anonym trådstarter

A10A14 skriver:

PCO behøver ikke betyde at det er svært at blive gravid.

Ikke for at skræmme dig, men jeg har også PCO og utrolig nemt ved at blive gravid, men har svært ved at holde på det. 

Et forslag til hvis det skulle ske igen, så prøv at snakke med lægen om metformin. Fik det første gang i håb om at det kunne afhjælpe nogen gener fra PCO'en, og vupti så var jeg gravid. Anden gang bed jeg om det igen og det samme skete. Begge gange tog jeg pillerne til uge 12 og har to dejlige børn.

Mit problem er egentlig ikke at holde på dem, har ikke selv "afstødt" noget.. 

Mit problem er at de går til grunde, inden uge 7 også skal det hjælpes ud .. 

Anmeld Citér

31. maj 2016

A10A14

Anonym skriver:

Mit problem er egentlig ikke at holde på dem, har ikke selv "afstødt" noget.. 

Mit problem er at de går til grunde, inden uge 7 også skal det hjælpes ud .. 

For mig kan det tage op til en måned før min krop endelig udstøder det, når det går til grunde.

Men prøv at undersøge muligheden for metformin hvis det er, muligvis det kan være en hjælp.

Anmeld Citér

31. maj 2016

Anonym trådstarter

A10A14 skriver:

For mig kan det tage op til en måned før min krop endelig udstøder det, når det går til grunde.

Men prøv at undersøge muligheden for metformin hvis det er, muligvis det kan være en hjælp.

det ikke noget man kan starte på nu tror du? 

Anmeld Citér

31. maj 2016

A10A14

Anonym skriver:

det ikke noget man kan starte på nu tror du? 

Jeg ved det ikke. Men syntes klart det er værd at undersøge.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.