Ser jeg syner?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2016

Anonym trådstarter

hvj skriver:

Jeg ser 2 streger, kontrol og en skygge en  

En skygge streg, det er ikke godt så? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2016

hvj

Anonym skriver:

En skygge streg, det er ikke godt så? 

Ved at ved ÆL test skal den være så tydelig som kontrol, men ved en graviditetstest ved jeg det faktisk ikke? 

Anmeld Citér

30. maj 2016

Anonym trådstarter

hvj skriver:

Ved at ved ÆL test skal den være så tydelig som kontrol, men ved en graviditetstest ved jeg det faktisk ikke? 

Hvad jeg ved af, behøver en graviditetstest ikke været lige tydlige, men det skulle den gerne blive i takt med at man danner mere og mere hcg 

store hvide verden det her er 

Anmeld Citér

30. maj 2016

hvj

Anonym skriver:

Hvad jeg ved af, behøver en graviditetstest ikke været lige tydlige, men det skulle den gerne blive i takt med at man danner mere og mere hcg 

store hvide verden det her er 

Ja man skal næsten være astronaut  hvis jeg var dig ville jeg få en tid hos lægen 

Anmeld Citér

30. maj 2016

Anonym trådstarter

hvj skriver:

Ja man skal næsten være astronaut  hvis jeg var dig ville jeg få en tid hos lægen 

Tror jeg venter et par dage også tager en test mere, vi mistede for 3 mdr siden, så det kunne være dejligt og fantastisk hvis den var her igen, tør bare ikle håbe for meget, er så bange for at blive skuffet ..

Anmeld Citér

30. maj 2016

hvj

Anonym skriver:

Tror jeg venter et par dage også tager en test mere, vi mistede for 3 mdr siden, så det kunne være dejligt og fantastisk hvis den var her igen, tør bare ikle håbe for meget, er så bange for at blive skuffet ..

Tror vi alle kender det når det er noget vi virkelig gerne vil have, jeg vil krydse fingre for jer  og så får du lige et med 

Anmeld Citér

30. maj 2016

Liv_86

Anonym skriver:

Testmonsteret kunne ikke dy sig, er ca 3+4 hvis den er der.. 

Syntes selv jeg kan ane to, men om det er indbildning ved jeg ikke lige 

Kan godt se en svag streg

Anmeld Citér

30. maj 2016

Anonym trådstarter

hvj skriver:

Tror vi alle kender det når det er noget vi virkelig gerne vil have, jeg vil krydse fingre for jer  og så får du lige et med 

Hvor er du sød, mange tak 

Anmeld Citér

30. maj 2016

Iby1210

Jeg kan også se 2  vi mistede for 5 måneder siden så kender godt følelsen at man ikke gider at blive skuffet  håber den er der og forbliver 

Anmeld Citér

30. maj 2016

Anonym trådstarter

Iby1210 skriver:

Jeg kan også se 2  vi mistede for 5 måneder siden så kender godt følelsen at man ikke gider at blive skuffet  håber den er der og forbliver 

Det er det værste og intet man ønsker nogen skal igennem! 

Men samtidig med vi mistede fik jeg også at vide at jeg havde PCO så det er lidt underligt hvis den virkelig er her, at vi kunne blive det "så hurtige" igen, nok også en af grundende til jeg ikke helt tør tro på det .. 

Har bare været sådan almen utilpas de sidste par dage, får meget hurtig kvalme hvis jeg intet mad får, og det ligner netop ikke mig ..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.