Lægen gik over stregen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2016

Kløver

Hold da op hvor uprofessionelt og virkelig over grænsen. Lægen kunne i princippet ikke vide om der var en årsag til aborten og hun kunne da ha risikeret det var pga en ønsket graviditet som var gået i stå. 

Uanset er det bare ikke i orden, og forstår godt hvis hun vil skifte. ville nok også overveje at klage 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2016

ErDuHerIkkeSnart

Som alle andre tilkendegiver, er det langt over grænsen for hvad en læge skal kommentere. Godt at din datter hviler i sin beslutning - tænk hvis han havde haft en traumatiseret patient i hænderne. 

Jeg ville også overveje at klage. Men hvis din datter absolut ikke vil det, ville jeg som minimum sende en mail eller er brev til lægehuset og forklare hvor grænseoverskridende og uprofessionelt det er og at det derfor ender med et lægeskift....

Anmeld Citér

2. juni 2016

Bare gæst

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Som alle andre tilkendegiver, er det langt over grænsen for hvad en læge skal kommentere. Godt at din datter hviler i sin beslutning - tænk hvis han havde haft en traumatiseret patient i hænderne. 

Jeg ville også overveje at klage. Men hvis din datter absolut ikke vil det, ville jeg som minimum sende en mail eller er brev til lægehuset og forklare hvor grænseoverskridende og uprofessionelt det er og at det derfor ender med et lægeskift....

Send mig en pb - så kan jeg fortælle dig hvad du skal/kan gøre. 

Anmeld Citér

2. juni 2016

ErDuHerIkkeSnart

Bare gæst skriver:

Send mig en pb - så kan jeg fortælle dig hvad du skal/kan gøre. 

Mig? Eller mener du måske trådstarter? 

Anmeld Citér

2. juni 2016

Bare gæst

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Mig? Eller mener du måske trådstarter? 

Hov, jeg mener selvfølgelig trådstarter. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.