Anonym skriver:
Det komiske er, at hun siger jeg er for ung +at jeg skal få mig en uddannelse inden. (hun var selv 21 da hun fik mig og havde ingen uddannelse). Nu er det ikke fordi jeg sidder og griner ad hende? Jeg finder det bare ikke relevant, når hun selv har stået i samme bås - når det så er sagt, så kan hun jo ikke tage valget for mig, hun kan råde og vejlede, men aldrig tage den endelige beslutning om hvornår det er det rigtige tidspunkt
Desuden er jeg jo i gang med uddannelse, så det er ikke fordi jeg render rundt og laver ingen ting. Jeg arbejder også 20 timer om ugen ved siden af mit studie på plejehjem.
Ja! Det er da fordi hun synes hun selv var doe ung og ønsker for dig, at det ikke skal ske...
Man vil helst ikke at ens egne børn får det svært- så derfor bruger man jo egen erfaring til at fortælle dem hvad man synes de bør vente med.
Jeg ville ønske jeg havde lyttet til min mor ( men så havde jeg jo ikke haft mit dejlige barn, men altså.... )
jeg vil i hvert fald sige det samme til mine børn... Vent! Det bliver lettere det hele.
Selvfølgelig skal du da nok klare det og blive en fantastisk mor- det er slet ikke det.
Jeg hæftede mig bare ved, at det var komisk at hun sagde det til dig fordi hun selv gjorde det samme... Det er der jo en grund til hun siger
Det forstår jeg ikke, at du ikke forstår...
Anmeld
Citér