Skal have negle igen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2009

Ni-ko-li-ne

louise2730 skriver:

Der hvor jeg køber har jeg kun 1 gele som er selvudglattene dvs at du putter et lag på og så flyder den langsomt på plads på neglen og så lige en tur i UV og så er du faktisk færdig

jo men bruger du så bare hvide tipper hvis det skal være fransk? jeg kan bedst lide at forme den hvide kant selv nemli...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2009

lonemus

ka-ri-na skriver:

du kan tro jeg HAR prøvet den gel fra N4you og jeg solgte den igen... synes den var forfærdelig! den hvide er alt for tynd osv.... og jeg synes heller ikke deres primer er god....

min svigerinde vil nu prøve den fra Akzent, personligt sværmer jeg lidt for den fra Nouveau Nail som kan opløses i acetone. Min favorit er Brisa fra CND, men for sulan den er dyr....

startsættet fra N4Y er ikke så voldsomt dyrt som f.eks Akzent´s produkter men jeg er virkelig skuffet over deres geler.....

jeg er ikke startet op igen endnu efter graviditeten osv... ville ikke lave negle mens jeg var gravid, og min ryg har været for dårlig siden... desuden koster det også en del, jeg har min lampe endnu og pensel, tipper, pynt osv osv... men mangler gelerne og cleaner samt primer og top coat...

knus

Køber du dem online? - har du ikke et link så??

Anmeld

28. september 2009

lonemus

ka-ri-na skriver:

jo men bruger du så bare hvide tipper hvis det skal være fransk? jeg kan bedst lide at forme den hvide kant selv nemli...

Jeg former den osse selv, jeg bruger heller ikke tipper!

Anmeld

28. september 2009

Ni-ko-li-ne

lonemus skriver:

Køber du dem online? - har du ikke et link så??

altså dem som kan opløses i acetone?

Anmeld

28. september 2009

lonemus

louise2730 skriver:

Der hvor jeg køber har jeg kun 1 gele som er selvudglattene dvs at du putter et lag på og så flyder den langsomt på plads på neglen og så lige en tur i UV og så er du faktisk færdig

Tusind tak for dine forklaring

Hvor køber du denne gelé henne??

Anmeld

28. september 2009

Ni-ko-li-ne

lonemus skriver:

Jeg former den osse selv, jeg bruger heller ikke tipper!

altså afhængig af hvordan neglen lige er så bruger jeg tipper, men det er bare klare tipper som jeg gør tyndere for at de ikke er så dominerende...

Anmeld

28. september 2009

lonemus

ka-ri-na skriver:

altså dem som kan opløses i acetone?

Ja og den fra CND - den fra CND skal vel files af??

Anmeld

28. september 2009

lonemus

ka-ri-na skriver:

altså afhængig af hvordan neglen lige er så bruger jeg tipper, men det er bare klare tipper som jeg gør tyndere for at de ikke er så dominerende...

Okay - ja det kan man selvfølgelig osse

Anmeld

28. september 2009

Ni-ko-li-ne

lonemus skriver:

Ja og den fra CND - den fra CND skal vel files af??

ja CND skal files af

Anmeld

28. september 2009

lonemus

ka-ri-na skriver:

det må du aldrig købe, det er det rene skidt, fuld af lim og har intet med gele at gøre...

Jeg mente nok jeg kun havde hørt dårligt om dem...min kusine har prøvet dem og hun siger de holder godt!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.