Godaften
Jeg har I løbet af ugen fået scannet mine æggeledere, og det så ikke for godt ud.
Jeg snakkede med gynækologen om at vi rigtig gerne ville have børn, og hun siger så vi skal be om en henvisning til en fertilitetsklinik. Det er også helt fint.
MEN!!! Så pointerer hun at jeg skal have en bmi som ligger under 30 og ikke 42 som nu. Det kan jeg sagtens forstå (kampen er allerede igang) og indtil jeg så får tabt mig synes hun jeg skal begynde på p-piller.
Det er så her jeg tænker "nej, det skal jeg så ikke" hendes eneste grund var at så fik jeg en regelmæssig cyklus igen, men den ville så være fremprovokeret, og jeg ville ikke have mulighed for at blive gravid.
Jeg forstår det ikke? Hvad nu hvis jeg havde sagt ja, og så risikerer at misse en eller flere muligheder for at kunne blive gravid på naturligvis? 
Mit hovede kører simpelthen rundt i alt det her med henvisninger og kontroller. Drømmen var jo en eller anden dag at fatte mistanke om en graviditet og så bom. Baby.
Nå jeg skulle bare lig af med det. Kom gerne med jeres kommentarer på hvad i synes. Haha og i må gerne sige jeg skal stikke en finger i jorden og slappe lidt af

Anmeld
Citér