Skadet ville i kontakte vagtlæge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2016

Anonym trådstarter

min fod er blevet helt blå/lilla idag utroligt det først er så tydelig 2 dage efter skaden er sket. hævelsen er væk og skulle da også lige kort prøve og støtte AV AV vil 100 gange heller brække foden ind dette... er isoleret herhjemme og er faldet i usunde ting hvilket bare giver mig mere dårlig samvittighed da jeg intet forbrænder udover hvilestofskifte og nettet siger 923 kcal!!! JEG MÅ HIVE MIG SELV I NAKKEN og stoppe det usunde valg for den chips var der over 1000 kcal i og igår fik vi junk. og har fået morgenmad og frokost og vi mangler jo aftensmad så kommer virkelig i overskud er bange for at ende med flere kg på bagen.. normalt tænker jeg ikke over hvor mange kcal jeg får for skal ikke tabe mig men heller ikke tage på men ville lige prøve og blev da chokeret for lidt mad man får i forhold til kcal.... jeg har allerede fået 1687 kcal og ifølge madital må jeg få 1200 på en normal dag hvor man sidder stille men med gå ture... så jeg spiser jo sådan set altid for meget.... tror da vidst nok lige jeg fik en øjn åbner føler mig allerede tyk af det mad igår og chips idag haha ved det tanke men der er sikkert nogen der kender den følese

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.