Skadet ville i kontakte vagtlæge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.546 visninger
10 svar
6 synes godt om
27. maj 2016

Anonym trådstarter

Hej. Jeg land  forkert ned  af en trappe vred foden  om Det gav et knæk og måtte få  Den til  at sige knæk igen da Det føles  som om Den sad  forkert Det gjorde vildt ondt var nær besvimet. Har sidde med Den oppe og is på  Den er lidt hævet ved knoglen og lidt blå men Ikke som Mine Tidligere forstuvninger  og Dette gør meget mere ondt. Vi bor I en by uden vagtlæge. vi Har .Ikke bil og Der køre først et tog ved 23 tiden. og vi Vil Ikke kunne komme hjem da toget først køre imorgen. Kl 7  jeg har ikke ringede til vagtlæge af den grund for vil  Ikke sidde på en banegård en hel nat. Vi har ingen med bil der kan køre os  og taxa koster 6-700 kr hvilket vi ikke har. Skal på job imorgen formiddag men vil  Ikke skrive til min chef så  sent .... Kan man brække foden  uden den er mega hævet? Men lidt hævet ved knæk stedet og blå.  Det gør  ondt i hvil  og det mindste bevægelse og min tær snurre  lidt men ved ikke om det fordi foden  er oppe  kan jeg ringe til lægen .imorgen tidlig vis det ikke er bedre?? Eller hvad ville du gøre.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2016

Jegkiggerpåfugle

Hej,

man siger en forstuning gør mere ondt end en brækket fod, men om det passer ved jeg ikke har aldrig brækket foden, dog hvis jeg ingen børn havde, så var jeg taget afsted og havde ringet til arbejdspladsen i morgen tidlig 

Anmeld Citér

27. maj 2016

Anonym trådstarter

Jegkiggerpåfugle skriver:

Hej,

man siger en forstuning gør mere ondt end en brækket fod, men om det passer ved jeg ikke har aldrig brækket foden, dog hvis jeg ingen børn havde, så var jeg taget afsted og havde ringet til arbejdspladsen i morgen tidlig 

Bliver bare en lang Nat på  banegården. Lige nu er Jeg virkelig  træt af og Bo I denne by... For uheld sker. Og når man Ikke Har bil så Det jo Ikke men at få  brug for lægen... Tænker da folk Der Bliver syge må  have oplevet Det samme problem for Det jo umuligt at få  lægevagten eller ambulance idag selv om ens stedfar fik hjerte flimmer!!! Der måtte vi vente til  næste dag da Han kom på  sygehuset fiK  vi skæld ud over vi Ikke kom før ...

Anmeld Citér

27. maj 2016

Vivienne

Anonym skriver:

Bliver bare en lang Nat på  banegården. Lige nu er Jeg virkelig  træt af og Bo I denne by... For uheld sker. Og når man Ikke Har bil så Det jo Ikke men at få  brug for lægen... Tænker da folk Der Bliver syge må  have oplevet Det samme problem for Det jo umuligt at få  lægevagten eller ambulance idag selv om ens stedfar fik hjerte flimmer!!! Der måtte vi vente til  næste dag da Han kom på  sygehuset fiK  vi skæld ud over vi Ikke kom før ...

ingen ambulance ved hjerteflimren? 

Anmeld Citér

27. maj 2016

Anonym trådstarter

Lægen synes vi skulle vente til imorgen. skulle bare holde foden I ro  og komme så tidlig vi Kan. Krydser finger for Der Ikke er noget brækket eller knækket. for er kommet I Den perfekt praktik Elsker at være Der og er Der kun på 3 uge. og Det simpelhen så lækker. desværre er Det meget vådt arbejde pool og gående så Ikke fedt lige nu. kryds finger for det kun er forstuvning eller slag.... Og ingen brækket  ting for gips er no go. Vil ikke miste drømme praktik pga uheld!!!! Er endelig lykkelig har taget mange år at finde sådan et godt sted. 

Anmeld Citér

27. maj 2016

snuskesmor

Prøv at ringe vagtlægen og bed dem vurdere situationen. De kan nok bedre vurdere om det haster.

Anmeld Citér

27. maj 2016

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg ville vente til i morgen, også bare sørge for at holde foden oppe også ha koldt på hver 30-60 min, med pauser imellem.

Jeg har haft brækket/flækket en knogle i anglen, og den var kun hævet ved bruddet. Til gengæld var jeg blå/lilla/grøn/gul fra tåspidsen og op til knæet i 6-8 uger efter. Vh stine

Anmeld Citér

27. maj 2016

Rauw

Jeg har både haft forstuvet anklen, slået en flig af min ankel og flækket en knogle i foden. Alle gangene om natten i weekenden og jeg er først taget til lægen og videre på sygehus mandag tidligt. Det har self gjort pikke ondt, men der skete ikke noget ved at vente, udover at jeg måtte gå på et ben. Hvis det er så svært for jer at komme afsted så vent. Vent til busser og togene kører reglmæssigt. I kommer alligevel til at sidde og vente en del timer og så ku i lige så godt ha ventet istedet for at smide en tusse efter en taxa. Ambulance osv er kun til alvorlige akutte ting man dør af. Ingen er vist ved at dø hvis de kan gå på nettet tænker jeg. Men derfor kan det jo godt gøre skide ondt. God bedring med det. 

Anmeld Citér

28. maj 2016

Anonym trådstarter

Rauw skriver:

Jeg har både haft forstuvet anklen, slået en flig af min ankel og flækket en knogle i foden. Alle gangene om natten i weekenden og jeg er først taget til lægen og videre på sygehus mandag tidligt. Det har self gjort pikke ondt, men der skete ikke noget ved at vente, udover at jeg måtte gå på et ben. Hvis det er så svært for jer at komme afsted så vent. Vent til busser og togene kører reglmæssigt. I kommer alligevel til at sidde og vente en del timer og så ku i lige så godt ha ventet istedet for at smide en tusse efter en taxa. Ambulance osv er kun til alvorlige akutte ting man dør af. Ingen er vist ved at dø hvis de kan gå på nettet tænker jeg. Men derfor kan det jo godt gøre skide ondt. God bedring med det. 

Jeg tror du  misforstod mit indlæg lidt. Min stedfar kunne Ikke få  hverken vagtlæge eller ambulance da Han havde hjerte flimmer for nogle uger  siden. Han får nu medicin for Det... og nej Han gik Ikke på  nettet. Ja Min fod gør ondt men er Ikke ved at dø �� har dog ikke sovet så meget i nat for den mindste bevægelse gør ondt. Den er faldet i hævning men har haft den højt oppe hele natten og is på. Har fundet en veninde som vil  hente mig og køre mig. Da  Hun synes jeg ikke skal overbelaste mit andet ben Der er 2 km til banegården. Langt og hoppe og hun ville heller køre til mig så  ind  at skal betale mange penge til taxa. Veninder er guld værd. For hun har 40 km ❤❤❤ vil  give hende 250 kr og en lækker middag 

Anmeld Citér

28. maj 2016

Anonym trådstarter

opdatering. kraftig forstuvning og vrid i brusket så det er skadet.. skal holde foden i ro og højt de næste par dage og vis det ikke bliver bedre skal jeg kontakte lægen i næste uge da det kan kræve opration men i flest tilfælde vokser det sammen af sig selv. må dog ikke støtte overhoved på foden... ligner en idiot for kan kun bruge en krykke pga kun 1 fungerene arm så hopper på et ben lol bum bum bum stakkels underbo.... så skal havde fundet nogle serie.. har i nogle ideer nu hvor jeg kommer til at indtage sofaen de næste mange dage 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.