Ny uge...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2009

Halbschön

Eva skriver:

Ihh, nej, altså...det er da spændende...hvor bliver det skønt at læse et indlæg fra dig om at du har født...
Held og lykke...
KNus..

tusind tak

Er meget spændt på det hele - og ikke mindst nervøs

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2009

Barbamama

Eva skriver:

Børnedåb....det er altså så hyggeligt...er der ellers styr på det hele??
Hernede blæser det også en del, men jeg synes faktisk det er meget hyggeligt... selvom man går imod en mørk vinter..
Knus..

Ja nogenlunde... Jeg skal lige have rettet lidt i bordplanen. For 4.gang....
Og så skal jeg ned i forsamlingshuset på onsdag og snakke borddækning med dem. Ellers sørger de for alt. Borddækning, pynt, mad, servering og oprydning, så vi skal mere eller mindre bare komme. Det er skønt!!!! Ja jeg er meget spændt. Det er den første fest min kæreste og jeg holder så det bliver sjovt... Er dog lidt spændt på hvordan min far opfører sig.... Min mor og far er skilt og han har det ikke så godt med hende, hendes nye kæreste og hendes familie.... SÅ.... Men altså vi kan af gode grunde ikke holde to fester og det vil jeg heller ikke. Folk må bare opføre sig pænt eller tage hjem.... Gider ikke bekymre mig om det. Det har jeg gjort for meget! Basta

Anmeld

28. september 2009

oo

uha, denne her uge starter jo træls med menstruation - men menstruation betyder på den anden side også, at man kan tilmelde sig behandling igen, så lige nu venter jeg bare på det her grumseblødning får taget sig sammen til en ordentlig omgang styrtblødning, så jeg kan ringe til klinikken og melde mig til. denne her uge er lidt nervepirrende for vi ved ikke om vi KAN komme i behandling, der er stort personalemangel på OUH, såe...

Så er det desuden ugen hvor jeg skal tvinge mig selv til at begynde at skrive på min bachelor opgave....det er så træls, for de første par sider jeg skriver, lyder altid som en dårlig stil fra fjerde klasse, men lige pludselig er man varmet op og SÅ kommer alle guldkornene...hvis bare jeg kunne springe direkte til det stadie .

Anmeld

28. september 2009

MetteT

I denne uge har manden min fødselsdag... I dag, blir 26
Så vi startede dagen med fødselsdags sang og fælles morgenmad..  Kathrines dagplejemor er syg i dag, så vi tar en hygge dag herhjemme
Vi ska nok ud at spise i aften med svigerforældrene...
Så ska jeg i mødregruppe onsdag og FREDAG... Ta da!!
Ska jeg til fødselsdag ved en veninde...  Det glæder jeg mig til, det er lang tid siden jeg har været sammen med de tøser og det plejer at være rigtig sjovt.. Fest og ballade..
Lørdag syns jeg at jeg ska slappe heeelt af, men manden mener han vil holde fødselsdag for familien...

Go uge til alle...
Knus Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.