Ny uge...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

508 visninger
13 svar
0 synes godt om
28. september 2009

Honningblomst

Hej alle I skønne kvinder...

Ville bare ønske alle en rigtig dejlig uge.

Her er det ugen hvor jeg skal konfrontere mig selv, se en angst i øjnene og komme videre...det er dagen i dag hvor mine strækbukser smides langt væk, ugen hvor jeg skal til konsultation med min skønne Bertram, ugen hvor jeg rigtig starter op med at svømme.
Jeg tror det bliver en skøn, skøn uge...min sidste uge med ro og så starter semi i næste uge.
Håber at i alle får en dejlige uge...skal der ske noget spændende..??

Knus Eva..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2009

Vingummien

Eva skriver:

Her er det ugen hvor jeg skal konfrontere mig selv, se en angst i øjnene og komme videre...det er dagen i dag hvor mine strækbukser smides langt væk, ugen hvor jeg skal til konsultation med min skønne Bertram, ugen hvor jeg rigtig starter op med at svømme.
Jeg tror det bliver en skøn, skøn uge...min sidste uge med ro og så starter semi i næste uge.

Knus Eva..

Ej lyder da til at blive en skøn uge for dig

Skal ikke ske det vilde her. Har overvejet hvis pengene er til det at skal på shoppe tur i Århus

Anmeld

28. september 2009

Honningblomst

suanne85 skriver:

Ej lyder da til at blive en skøn uge for dig

Skal ikke ske det vilde her. Har overvejet hvis pengene er til det at skal på shoppe tur i Århus

Ih, altså...Jeg VIL også snart shoppe...men efter min veninde flyttede til KBH, så har det altså hæmmet min shoppetrang lidt og det er måske meget godt...min ældste søn begyndte at spørge om jeg ikke snart havde nok tøj og sko osv-griner
Knus og god dag..

Anmeld

28. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Søde Eva, så ønsker jeg dig en rigtig dejlig uge!

Daniel kom hen til mig i går og holdte mig rigtig tæt, kyssede mig og sagde "Nogen gange har jeg bare lyst til at pakke alle vores ting, tage dig i hånden og så bare tage væk.. starte på en frisk et nyt sted, hvor vi bare kan få lov til at være dem vi er" Så jeg tror denne uge skal bruges på en del reflektering omkring hvad vi gerne vil lige nu.. om vi skal flytte eller blive osv...

Udover det har jeg sidste dag i praktikken på onsdag, og så skal jeg bruge en måned på min studieopholdsopgave

Knus Caroline, som også ønsker alle en skøn uge som starter med smukt efterårsvejr!

Anmeld

28. september 2009

Vingummien

Eva skriver:

Ih, altså...Jeg VIL også snart shoppe...men efter min veninde flyttede til KBH, så har det altså hæmmet min shoppetrang lidt og det er måske meget godt...min ældste søn begyndte at spørge om jeg ikke snart havde nok tøj og sko osv-griner
Knus og god dag..

Hehe kan man vist ikke sige jeg har mere

Anmeld

28. september 2009

Barbamama

Dejligt indlæg  Jamen jeg skal have det sidste på plads med min datters barnedåb på søndag, så i dag skal jeg ud i blæsevejret og finde lyserødt satinbånd til hendes kjole og så skal jeg hente billetter til Michael- Jackson filmen This Is it. Det bliver stort  He he....

Anmeld

28. september 2009

Halbschön

Eva skriver:

Knus Eva..

Tusind tak - og i lige måde..

Jaa, lidt spændende skal der da ske.. Er lige flyttet i ny bolig her i weekenden, så lillemandens værelse skal indrettes Og ugens højdepunkt må være at jeg har termin på fredag

Anmeld

28. september 2009

Honningblomst

Caroline86 skriver:

Søde Eva, så ønsker jeg dig en rigtig dejlig uge!

Daniel kom hen til mig i går og holdte mig rigtig tæt, kyssede mig og sagde "Nogen gange har jeg bare lyst til at pakke alle vores ting, tage dig i hånden og så bare tage væk.. starte på en frisk et nyt sted, hvor vi bare kan få lov til at være dem vi er" Så jeg tror denne uge skal bruges på en del reflektering omkring hvad vi gerne vil lige nu.. om vi skal flytte eller blive osv...

Udover det har jeg sidste dag i praktikken på onsdag, og så skal jeg bruge en måned på min studieopholdsopgave

Knus Caroline, som også ønsker alle en skøn uge som starter med smukt efterårsvejr!

Tak smukke Caroline....
Og ihh, hvor jeg kender den der med at få lyst til at starte helt forfra et sted...desværre er det ikke muligt for mig.
Men I har alle muligheder...intet der holder jer.. glæder mig til at høre mere om hvad I finder ud af..
Stort kram til dig..
Eva

Anmeld

28. september 2009

Honningblomst

Renée88 skriver:

Tusind tak - og i lige måde..

Jaa, lidt spændende skal der da ske.. Er lige flyttet i ny bolig her i weekenden, så lillemandens værelse skal indrettes Og ugens højdepunkt må være at jeg har termin på fredag

Ihh, nej, altså...det er da spændende...hvor bliver det skønt at læse et indlæg fra dig om at du har født...
Held og lykke...
KNus..

Anmeld

28. september 2009

Honningblomst

michella80 skriver:

Dejligt indlæg  Jamen jeg skal have det sidste på plads med min datters barnedåb på søndag, så i dag skal jeg ud i blæsevejret og finde lyserødt satinbånd til hendes kjole og så skal jeg hente billetter til Michael- Jackson filmen This Is it. Det bliver stort  He he....

Børnedåb....det er altså så hyggeligt...er der ellers styr på det hele??
Hernede blæser det også en del, men jeg synes faktisk det er meget hyggeligt... selvom man går imod en mørk vinter..
Knus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.