hvad er det bedste ved baby.dk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2009

LouiseNielsen

Jeg er super glad for siden og de piger der er tilknytttet.... Jeg får svar på mange spørgsmål, eller et godt råd med på vejen hvis det er det jeg har søgt efter.....

Der er både de alvorlige tråde der bringer tåre frem, men der er også en masse plads til sjov og spas....

En side jeg bestemt meget nødig ville undvære....

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2009

Karo

Jeg syndes det bedste er at man kan dele alle de fantastiske ting der er ved at være gravid og have små børn, men andre der intressere sig for det samme. Herinde er der jo ingen der bliver træt af at høre om vores små børn eller om andre der kæmper en hård kamp får at blive gravide. Og så syndes jeg det er dejligt at have nogle at dele alle disse dejlige ting med samt hvis tingene tager en dårlig drejning, så har man også nogle der støtter en igennem de sværde perioder.

Anmeld

28. september 2009

Stumpen

Henrik selvfølgelig  og min mødregruppe

Anmeld

28. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
  • At der er 'kort vej' til ledelsen.
  • At vi kunne flytte hele vores martsgruppe herover på én gang.
  • Kageklubben
  • Skønne kvinder  (og Henrik )

Anmeld

28. september 2009

MoarViborg

Jeg synes min mødregruppe er FANTASTISK, ja og ligesom Zafir skriver er jeg også dybt fan (og lidt afhængig) af kageklubben

Anmeld

28. september 2009

Miamaja

Det er min lille 'kontakt' til danmark og hvad der rorer sig hos foraeldre og andet folk i dk lige nu, naar man bor saa langt vaek som jeg gor. og saa er det ogsaa en alletiders mulighed for at oploade billeder af min guldklump og sende dem med en hilsen til familien og venner i dk

Anmeld

28. september 2009

dorthemus

Jamen det er ret nemt at svare på, Caroline
Jeg ELSKER simpelthen Baby.dk.....jeg elsker at læse debatterne, nogle gange som aktiv andre gange mere på sidelinien. Jeg får svar på ALT hvad jeg spørger om herinde...og jeg spørger meget  Og jeg har "mødt" så mange skønne og dejlige kvinder herinde med hjertet på rette sted.
Jeg griner, græder og bliver lidt klogere for hver dag og at oprette en profil herinde var simpelthen det bedste jeg kunne have gjort for mig selv i min situation 

Knus
Dorthe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.