hvad er det bedste ved baby.dk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

706 visninger
16 svar
0 synes godt om
28. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Et totalt hygge/glæde indlæg, så negative svar frabedes

Jeg nyder virkelig at logge på herinde om morgenen og have fået et kærligt, opmuntrende svar på en tråd eller en pb
Det samme at komme hjem efter en dum dag og læse et sjovt indlæg eller link som bringer smilet frem på mine læber!

og så har jeg fået bekendtskaber for livet herinde!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2009

Mira0911

Den dejlige stemning - Når den ellers er her.... :O) 

Anmeld

28. september 2009

Vingummien

Caroline86 skriver:

Et totalt hygge/glæde indlæg, så negative svar frabedes

Jeg nyder virkelig at logge på herinde om morgenen og have fået et kærligt, opmuntrende svar på en tråd eller en pb
Det samme at komme hjem efter en dum dag og læse et sjovt indlæg eller link som bringer smilet frem på mine læber!

og så har jeg fået bekendtskaber for livet herinde!

Jamen alle de dejlige mennesker der er herinde og at man til tider kan få en god debat uden at hænge folk ud.

Syntes jeg har lært nogle super søde mennnesker at kender herinde

Anmeld

28. september 2009

mariamiss6

Synes det er rart at her er plads til både de alvorlige, og de totalt ligegyldige latterlige indlæg....

Og så synes jeg det er rart med aktivt deltagende admin/ejer...

Jeg synes i øvrigt også at det er rart, at man vælger at låse indlæg, frem for at slette dem....

Anmeld

28. september 2009

Kaufie

At man kan få hurtigt svar på presserende spørgsmål - det er så alt lige fra spørgsmål om terminsberegning, over babys velbefindende og udstyrspakken til hvordan man laver sort MMF til weekendens kage......

Anmeld

28. september 2009

oo

når man er ked af det, er der altid EN ELLER ANDEN online der lige sender en et knus og nogle gode ønsker

ja og så er jeg jo ekstra glad for barnløshedsforummet herinde, som jeg syntes er et dejligt positivt sted at være

Anmeld

28. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tjuhl skriver:

når man er ked af det, er der altid EN ELLER ANDEN online der lige sender en et knus og nogle gode ønsker

ja og så er jeg jo ekstra glad for barnløshedsforummet herinde, som jeg syntes er et dejligt positivt sted at være

Anmeld

28. september 2009

anna-jonas

Jeg har mødt de sødeste og mest positive mennesker herinde, som har været en god støtte for mig, i en svær tid.

Knus Mette

Anmeld

28. september 2009

landskronagade

Det er dybt underholdende at læse erfaringer, holdninger, oplevelser og få svar på alle de spørgsmål som man kan kan gå og have, når man har graviditet og børn i tankerne dagligt!

Anmeld

28. september 2009

malou

For mig har baby.dk været min cyper mødregruppe. Her i Sverige hvor jeg bor bliver man nemlig ikke tilmeldt en mødregruppe.. det findes simpelthen ikke. Så derfor har jeg naturligvis været mere end lykkelig for baby.dk. Det er skønt med et sted hvor jeg har kunnet fortælle både personlige og fortrolige ting... både anonymt og som mig selv. Fået svar på alle de spørgsmål der har stillet sig som førstegangs mor. desuden det sted jeg hver dag logger ind... og det sted som faktisk er min faste startside... så jo... baby.dk har helt klart gjort min tid herhjemme på barsel med hyggeligere... så tak til alle Jer baby.dk tøser....

knus malou

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.