Rygestop, hvad virker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2016

Michella2

Har selv en del psykisk at deale med, så kender presset, og det at få sin cigaret føles som, nogen gange, en lettelse  det gjorde det i hvert fald for mig. Jeg røg min sidste cigaret 29 december 2015, og har ikke røget siden..

jeg har købt en e-cigaret, og langsomt, meget langsomt gået ned i nikotin..

jeg er pt på 3 mg nu, og næste skridt er 0 mg, derefter skal vanen så bare smides væk 

hvad der virker for mig virker måske ikke på dig, men jeg synes personligt at e-cigaretten har hjulpet mig rigtig meget til at slippe den anden vane uden at jeg er blevet komplet skør..

de 2 første uger var svære, men da jeg først kom igennem dem og blev ved med at dampe, så blev det hele meget lettere..

målet er at være damper fri ved dette års slutning. Nu er jeg næsten ved at være nikotin fri, så håber da at jeg får sluppet af med det sidste også 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2016

Charlotte N

Appen xhale skulle være rigtig god til rygestop  

Anmeld Citér

29. maj 2016

Snoopy77

Læs bogen Endelig Ikke-ryger eller tag et kursus i bogens "principper" (søg på nettet). Jeg tog et kursus og d. 18/7 har jeg været en glad ex-ryger i 9 år. Det virker! 

Anmeld Citér

29. maj 2016

lineog4

Ærligt jeg tror ikke der er en trylleformular, tror tricket ligger i beslutningen - og den beslutning er bare svær for det er ikke den der; på mandag... Det er den; jeg vil ikke ryge basta. 

Jeg selv gik fra over en pakke om dagen til 0 den dag jeg havde besluttet. Var fattig studerende og havde købt plastre så der var ikke penge til cigaretter, satte plasteret på, tog på besøg hos ikke rygere der boede langt væk den nærmeste indkøbsmulighed og klarede på den måde den første dag og ja så da jeg tænkte på cigaretter kunne jeg jo bare se pungen var Tom. Jeg svulmede op med vand som i virkelig svulme op så jeg stoppede med plastre efter to dage. Efter en uge med at være svulmet op, få den dårligste smag i munden, slog ud med alle slags knopper, så blev min krop normal og jeg mærkede jeg kunne smage og lugte meget mere - tror det var mit rygestop en succes for aldrig igen gære ved min krop hvad jeg skulle afgiftes med og glæden ved at mærke sanserne var mere i brug. 

Nå jo så en ting jeg kunne ikke klare tanken om det var definitivt så jeg har lovet mig selv jeg må starte igen når jeg bliver 64

Anmeld Citér

30. maj 2016

karivinc

De fleste cravings passerer i løbet af 20 minutter. Træk noget frisk luft og mind dig selv om alle de fordele der er ved at stoppe med at ryge 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.