Hvor lang tid går der?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2016

kristina90

S.S.Robin skriver:

Hej 

Min kæreste og jeg er igang med næste skridt mod henvisning til fertilitetsklinik.

Og i den forbindelse skal han også aflevere en sædprøve. Mit spørgsmål er så hvor længe går der inden vi får svar på den?

Og hvad sker der lige for at kvinden skal testes i hovede og røv og manden bare skal komme i en kop  

Da vi lige var blevet henvist og vi fik tid til første samtale skulle vi aflevere sædprøve kl.8 og vi havde vist tid 10 et eller andet og så der fik vi svar på den

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2016

S.S.Robin

kristina90 skriver:

Da vi lige var blevet henvist og vi fik tid til første samtale skulle vi aflevere sædprøve kl.8 og vi havde vist tid 10 et eller andet og så der fik vi svar på den

Den her han skal aflevere er i første omgang hos egen læge 

Hvor lang tid gik der fra henvisningen blev sendt afsted, og så til jeres første møde? Hvis jeg må spørge. 

Det fylder SÅ meget i mit hovede lige nu. Det med ikke at vide hvad der kommer til at ske, det dur jeg bare ikke til hihi

Anmeld Citér

27. maj 2016

123.

S.S.Robin skriver:

Hej 

Min kæreste og jeg er igang med næste skridt mod henvisning til fertilitetsklinik.

Og i den forbindelse skal han også aflevere en sædprøve. Mit spørgsmål er så hvor længe går der inden vi får svar på den?

Og hvad sker der lige for at kvinden skal testes i hovede og røv og manden bare skal komme i en kop  

min kæreste har afleveret en sæd prøve, han aflevere kl 8, vi fik svar kl 10.. Og det ikke kun kvinden der skal testes i hoved og røv, han fik også taget blodprøver.

Anmeld Citér

27. maj 2016

S.S.Robin

Newgirl. skriver:

min kæreste har afleveret en sæd prøve, han aflevere kl 8, vi fik svar kl 10.. Og det ikke kun kvinden der skal testes i hoved og røv, han fik også taget blodprøver.

Hehe nå okay. Jeg spurgte bare min læge om han også skulle have taget de samme prøver som mig, altså lige på nær den gynækologiske del, og der sagde hun nej  men det er nok senere henne i forløbet så 

Anmeld Citér

29. maj 2016

kristina90

S.S.Robin skriver:

Den her han skal aflevere er i første omgang hos egen læge 

Hvor lang tid gik der fra henvisningen blev sendt afsted, og så til jeres første møde? Hvis jeg må spørge. 

Det fylder SÅ meget i mit hovede lige nu. Det med ikke at vide hvad der kommer til at ske, det dur jeg bare ikke til hihi

Uh mener jeg var til samtale til i august eller september hos egen læge, så var jeg til gynækolog i okt14,  og november14 blev jeg opereret for cyster og derefter var jeg til første samtale på klinikken start feb15

Vi har dog haft bump på vejen med andre operationer og sådan noget så vi har kun været igennem en portion hormoner som ikke blev til noget og så skal vi starte op igen til august her

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.