Hvor lang tid går der?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.856 visninger
14 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. maj 2016

S.S.Robin

Hej 

Min kæreste og jeg er igang med næste skridt mod henvisning til fertilitetsklinik.

Og i den forbindelse skal han også aflevere en sædprøve. Mit spørgsmål er så hvor længe går der inden vi får svar på den?

Og hvad sker der lige for at kvinden skal testes i hovede og røv og manden bare skal komme i en kop  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2016

Rtjm05

S.S.Robin skriver:

Hej 

Min kæreste og jeg er igang med næste skridt mod henvisning til fertilitetsklinik.

Og i den forbindelse skal han også aflevere en sædprøve. Mit spørgsmål er så hvor længe går der inden vi får svar på den?

Og hvad sker der lige for at kvinden skal testes i hovede og røv og manden bare skal komme i en kop  

Min kæreste skulle også aflevere en prøve,  den fik vi svar på efter en uge,  da vi så kom på fertilitetsklinikken skulle han aflevere en ny,  det fik han svar på da vi var til samtale ca 3 timer efter 

Anmeld Citér

26. maj 2016

S.S.Robin

rikkeivalo skriver:

Min kæreste skulle også aflevere en prøve,  den fik vi svar på efter en uge,  da vi så kom på fertilitetsklinikken skulle han aflevere en ny,  det fik han svar på da vi var til samtale ca 3 timer efter 

Det var da alligevel ret hurtigt.

Jeg havde frygtet der ville gå flere uger inden vi kunne få svar

Anmeld Citér

26. maj 2016

MorTilN

Hej 

1. Sædprøve fik vi svar på efter 11 dage, han har lige afleveret sædprøve nr 2 på klinikken i slutningen af sidste uge og den burde vi gerne have svar på i morgen eller hvertfald starten af næste uge

Anmeld Citér

26. maj 2016

Rtjm05

S.S.Robin skriver:

Det var da alligevel ret hurtigt.

Jeg havde frygtet der ville gå flere uger inden vi kunne få svar

Ja det gik forholdsvist hurtigt,  vi ventede dog 2, 5 mdr.  På første samtale på fertilitetsklinikken efter vi var blevet henvist 

Anmeld Citér

26. maj 2016

S.S.Robin

rikkeivalo skriver:

Ja det gik forholdsvist hurtigt,  vi ventede dog 2, 5 mdr.  På første samtale på fertilitetsklinikken efter vi var blevet henvist 

Armen altså!!! Det tog så lidt mod fra mig haha ej pjat. 

Må jeg spørge om det så kun var den ene af jer problemet lå hos, eller var det jer begge? 

Jeg har nemlig fået konstateret pco, og det er kun min ene æggeleder der kan producere æggene

Anmeld Citér

26. maj 2016

Rtjm05

S.S.Robin skriver:

Armen altså!!! Det tog så lidt mod fra mig haha ej pjat. 

Må jeg spørge om det så kun var den ene af jer problemet lå hos, eller var det jer begge? 

Jeg har nemlig fået konstateret pco, og det er kun min ene æggeleder der kan producere æggene

Jeg har pco og min kæreste har meget nedsat sædkvalitet,  så det er ved os begge der er problemer

Men det lykkedes alligevel i vores første ivf forsøg,  jeg er 29+2 idag,  og det har helt sikkert været ventetiden værd

Anmeld Citér

26. maj 2016

S.S.Robin

rikkeivalo skriver:

Jeg har pco og min kæreste har meget nedsat sædkvalitet,  så det er ved os begge der er problemer

Men det lykkedes alligevel i vores første ivf forsøg,  jeg er 29+2 idag,  og det har helt sikkert været ventetiden værd

Ej hvor fedt!!   Så er der jo ikke længe til

Jeg håber sådan at kærestens sæd er i orden, men jeg må indrømme at jeg tvivler på det.

Ivf. Det er via reagensglas ikke? 

Anmeld Citér

26. maj 2016

Rtjm05

S.S.Robin skriver:

Ej hvor fedt!!   Så er der jo ikke længe til

Jeg håber sådan at kærestens sæd er i orden, men jeg må indrømme at jeg tvivler på det.

Ivf. Det er via reagensglas ikke? 

Jo det er reagensglas  

Jeg krydser fingre for at din kæreste har nogen gode svømmere  ellers går det nok alligevel,  lægerne er meget dygtige

Anmeld Citér

26. maj 2016

S.S.Robin

rikkeivalo skriver:

Jo det er reagensglas  

Jeg krydser fingre for at din kæreste har nogen gode svømmere  ellers går det nok alligevel,  lægerne er meget dygtige

Uuh jeg håber det sådan. 

Tak!! Vi får brug for alt den gode karma vi kan finde 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.