Det der ville jeg slet ikke bruge min tid på. Jeg tror jeg havde valgt en abort, men samtidig havde jeg også afsluttet forholdet. Alene ud fra den grund at jeg vil kunne regne med det min partner siger. Så hvis han siger han ønsker sig barn, så ændrer man ikke bare lige mening når graviditeten er en realitet. Derudover har jeg det lidt spidst med at man ikke kan stå ved sine beslutninger. Og så let blandt lade sig påvirke af andres meninger - misforstå mig ikke man skal også kunne lytte til andre. Jeg synes det virker ustabilt, og det ville jeg ikke være med til. Jeg havde sagt farvel og tak, men det kan også virke voldsomt, men sådan noget ville jeg slet ikke være i. Håber i finder en god løsning.
Har det også svært ved man er så let påvirkelig, især da jeg ikke selv er, man kan ikke forvente at alle omkring en altid vil stå med klappende hænder, uanset hvad det drejer sig om vil der altid være nogle der vil tale for og imod, så kan sagtes forstå din tanke gang, abort er bare virkelig ikke det jeg ønsker så er begyndt at indstille mig på tanken om at være alene men håbe på det bedste. Jeg har efter de svar jeg har fået herinde fra valgt at sætte mig ned og skrive ham et brev til ham om hvordan jeg føler det og hvorfor, så håber jeg kun på det bedste derfra
Anmeld
Citér