Hej skønne damer.
Jeg står i den situation at jeg er gravid, men min kæreste ønsker ikke at beholde barnet. Han har dog sagt at han vil være der for os hvis jeg vælger at beholde det men han ikke ønsker jeg gør.
Jeg har i forvejen en datter på 4 år fra tidligere forhold, ( som endte pga vold )
Nå men det hele startede sidste måned da jeg fandt ud af jeg var gravid, hvilket både min kæreste og jeg blev rigtig glade for, lige indtil han havde vendt den med hans forældre og nærmeste, så ændrede han fuldstændig mening og så kun forhindringer og ulemper ved det hele. Han var ellers så glad og har længe sagt han ønskede børn med mig osv (derfor har vi ikke brugt beskyttelse) Det endte desværre i en SA i uge 5 d. 29 april. Han var virkelig forstående og omsorgsfuld, og sagde han var rigtig ked af vi havde mistet barnet selvom han godt ved at han ikke gjorde det nemt for mig og at han skulle have lyttet til hans egen mavefornemmelse istedet for at lade sig så let manipulere af folks "gode" råd.
Jeg er så blevet gravid igen allerede 14 dage efter min SA, og jeg er overdrevet LYKKELIG,
eller det var jeg hvertfald indtil jeg fortalte ham det. Der kom ikke så meget som et lille smil frem på hans læber da jeg fortalte det og jeg blev extrem ked af det. Troede vitterligt han ønskede det barn ligeså meget jeg gør, det var ham der startede med at bringe børn på banen i første omgang og vi har derfor ikke beskyttet os fordi vi netop prøvede at få børn, efter den Spontane abort sagde jeg til ham jeg synes vi skulle bruge Kondom, men det ville han ikke, velvidende om hvad der ku ske! Så tænkte selvfølgelig at han et eller andet sted trods chokket og folks "bekymringer" og negative bemærkninger omkring det, stadig ønskede at bringe et barn til verden sammen.
Jeg er stadig rigtig glad men selvfølgelig gør det mig ked af det at han ikke ønsker barnet.
Jeg har virkelig IKKE lyst til at få en abort! Bare tanken synes jeg er helt tragisk.
Han står med den tankegang at hans liv nu er ovre og uanset hvad jeg fortæller ud fra egne erfaringer med min datter, så siger han jeg prøver at overtale ham til at få barnet, hvilket jeg på ingen måde gør, fortæller blot hvordan jeg oplever det. Han siger at alle siger (hans nærmeste) vores odds er imod os osv. Og det er dømt til at gå galt og at vores barn vil ende med at blive dele barn osv. Ja folk har bogstavligtalt malet fanden på væggen for ham.
er det egoistisk af mig at beholde barnet?? Synes jeg har prøvet at sige al verdens ting til ham for at få ham til at forstå at man ikke er i fangeskab bare fordi man har et barn. Det er hvad man gør det til, så det op til en selv om man vil gøre det til et berigende og lærigt eventyr eller en sur forhindring. Hvad skal jeg dog gøre?
Anmeld
Citér