Graviditetsteste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.932 visninger
20 svar
0 synes godt om
25. maj 2016

Anonym trådstarter

Ja jeg ved ikke helt hvad jeg skal tænke.. Jeg har taget 4 teste nu over 3 dage og de har alle i starten haft en svag streg synes jeg, men efter de har ligget er de blevet gule i testvinduerne, og så er den streg jeg syntes jeg kunne se blevet helt hvid, det var den altså ikke i starten, og her for en time siden tog jeg så endnu en test, det var så den første idag (har sovet længe, så det var morgenurinen), der har der også været noget fra starten som bare er blevet tydeligere, men nu synes jeg det ligner den er ved at blive hvid også... Jeg har aldrig fået en hvid streg før eller bare noget der skulle ligne en streg, så er meget i tvivl.. Kan desværre ikke komme til lægen før på mandag så der er lang tid til

Den første er den nye test og den anden er den gamle 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2016

CutieKiwi

Der skal være farve i teststregen før at den er positiv
Aflæser du inden for tid?

Anmeld Citér

25. maj 2016

Anonym trådstarter

CutieKiwi skriver:

Der skal være farve i teststregen før at den er positiv
Aflæser du inden for tid?

Ja jeg synes jo netop der er en streg indenfor tid, som så bare bliver hvid jo længere tid den ligger bare irriterende at det er sket sådan med 4 teste fra to forskellige mærker...

Anmeld Citér

25. maj 2016

Liv_86

Jeg synes den ser positiv ud på det øverste billede. Der er det også lidt farve i stregen. 

Ved ikke hvorfor den bliver hvid. Har du prøvet et andet mærke?

Anmeld Citér

25. maj 2016

Anonym trådstarter

Liv_86 skriver:

Jeg synes den ser positiv ud på det øverste billede. Der er det også lidt farve i stregen. 

Ved ikke hvorfor den bliver hvid. Har du prøvet et andet mærke?

Ja synes jeg nemlig også, men det ser ud som om i virkeligheden at den også er ved at blive hvid... Det er sket på både valmed og dem fra Lidl. Valmed ved jeg godt kan drille men har aldrig oplevet det med dem fra lidl 

Anmeld Citér

25. maj 2016

CutieKiwi

Anonym skriver:

Ja synes jeg nemlig også, men det ser ud som om i virkeligheden at den også er ved at blive hvid... Det er sket på både valmed og dem fra Lidl. Valmed ved jeg godt kan drille men har aldrig oplevet det med dem fra lidl 

Det er sgi mærkeligt at de bliver hvide

Kan anbefale strimler fra billige-teste.dk

Anmeld Citér

25. maj 2016

Anonym trådstarter

Den første test hvor man kan se en streg, der har jeg lige skilt den ad for at kunne tage et billede så i kan se hvad jeg mener, for det er som om der er to lyserøde streger på den som så giver en hvid i midten, svært at forklare men her er et billede af den - skilt ad og samlet

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

25. maj 2016

CutieKiwi

Anonym skriver:

Den første test hvor man kan se en streg, der har jeg lige skilt den ad for at kunne tage et billede så i kan se hvad jeg mener, for det er som om der er to lyserøde streger på den som så giver en hvid i midten, svært at forklare men her er et billede af den - skilt ad og samlet

Kan godt se hvad du mener Hvis der kommer farve i teststregen inden for tid, så tror jeg sgu næsten at den er svag positiv Hvor langt er du i din cyklus?

Anmeld Citér

25. maj 2016

Anonym trådstarter

CutieKiwi skriver:

Kan godt se hvad du mener Hvis der kommer farve i teststregen inden for tid, så tror jeg sgu næsten at den er svag positiv Hvor langt er du i din cyklus?

Altså jeg er ikke sikker, tror nemlig min ægløsning har ligget senere, men hvis jeg tager fra hvornår jeg burde have fået mens så vil jeg være 5+4 idag, så det er lidt sent at få så svag en streg 

Anmeld Citér

25. maj 2016

CutieKiwi

Anonym skriver:

Altså jeg er ikke sikker, tror nemlig min ægløsning har ligget senere, men hvis jeg tager fra hvornår jeg burde have fået mens så vil jeg være 5+4 idag, så det er lidt sent at få så svag en streg 

Hvornår havde du sidste første mensdag?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.