HJÆLP!! Parforhold og enlig forsørger???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.209 visninger
20 svar
8 synes godt om
24. maj 2016

Anonym trådstarter

Sagen er den at min kæreste og jeg ikke bor sammen, vi har heller ikke børn sammen. Vi ses jo selvfølgelig rigtig meget og vil rigtig gerne sove sammen så tit som muligt  

men, mit spørgsmål er så, hvordan er det med reglerne når jeg er enlig forsørger og modtager diverse tillæg som enlig forsørger? Hvor meget må han sove hos mig? Og hvad må man og hvad må man ikke?  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2016

Rauw

Vi har meget kontant fået at vide at vi må sove sammen to nætter om ugen, (det blir så med ham på sofaen for vi er ikke sammen) og han må ikke hjælpe med noget, hverken husligt eller økonomisk. Dog må han gerne hjælpe børnene med feks at købe ind til pandekager og bage med dem, hjælpe dem med at rydde op værelset, han må bare ik gå ned med skrald eller købe en liter mælk til mig. Men han er så også deres far og vi er IKKE kærester. Så din kæreste må sikkert det samme bare minus det med børnene. 

Anmeld Citér

24. maj 2016

Anonym trådstarter

Rauw skriver:

Vi har meget kontant fået at vide at vi må sove sammen to nætter om ugen, (det blir så med ham på sofaen for vi er ikke sammen) og han må ikke hjælpe med noget, hverken husligt eller økonomisk. Dog må han gerne hjælpe børnene med feks at købe ind til pandekager og bage med dem, hjælpe dem med at rydde op værelset, han må bare ik gå ned med skrald eller købe en liter mælk til mig. Men han er så også deres far og vi er IKKE kærester. Så din kæreste må sikkert det samme bare minus det med børnene. 

Hold da op en gang regler   

Men tak for svar! Så blev vi da klogere, for hold nu op en jungle selv at prøve og finde info om det  

men så må han da i det mindste sove lidt hos mig 

Anmeld Citér

24. maj 2016

Anonym trådstarter

Rauw skriver:

Ved du om han egentlig godt må give mig dyre gaver?? 

Hvis han nu køber et nyt fjernsyn eller en ny sofa til mig i fødselsdagsgave? 

Anmeld Citér

24. maj 2016

Sandratoft

Anonym skriver:

Hvis han gør det,så tror jeg virkelig det bliver en gråzone 

Anmeld Citér

24. maj 2016

Rauw

Anonym skriver:

Tror det er lidt en gråzone. Så go for it  Haha. Ej men i behøver jo ikke sige det til nogen hvis han gør det. Men tror det er lidt på kanten til ikke ok i folks øjnene og om lidt går hele baby nok amok over det 

Anmeld Citér

24. maj 2016

Fremad

Det er ikke kun hvad i laver fysisk, tænker i som en familie eller opføre jer som en, så er man i deres øjne heller ikke enlig...( en rigtig gråzone, som kan være rigtig svær at bevæge sig i for man kan uden man ved det lave noget det er "ulovligt")  

Anmeld Citér

24. maj 2016

Rauw

Anonym skriver:

Hold da op en gang regler   

Men tak for svar! Så blev vi da klogere, for hold nu op en jungle selv at prøve og finde info om det  

men så må han da i det mindste sove lidt hos mig 

Nja jeg synes reglerne egentlig er nemme nok, man må intet af det man ville forvente i et samboende kæresteforhold. Så det er jo nemt nok.

At jeg så synes reglerne er helt i skoven og at staten sku ikke skal bestemme over mig er en anden snak  Men jeg er alligevel godt tilfreds med ik at få en dom for bedrageri så jeg holder mig på måtten. 

Anmeld Citér

25. maj 2016

Anonym trådstarter

Rauw skriver:

Tror det er lidt en gråzone. Så go for it  Haha. Ej men i behøver jo ikke sige det til nogen hvis han gør det. Men tror det er lidt på kanten til ikke ok i folks øjnene og om lidt går hele baby nok amok over det 

Synes godt nok det kringlet, men tænker og håber der ikke sker noget ved det 

haha, Ja, men man kan heller ikk skrive meget herinde før folk bliver totalt fornærmede og man bliver haglet med jo 

men så holder vi da bare en amok fest herinde 

Anmeld Citér

25. maj 2016

Anonym trådstarter

Rauw skriver:

Nja jeg synes reglerne egentlig er nemme nok, man må intet af det man ville forvente i et samboende kæresteforhold. Så det er jo nemt nok.

At jeg så synes reglerne er helt i skoven og at staten sku ikke skal bestemme over mig er en anden snak  Men jeg er alligevel godt tilfreds med ik at få en dom for bedrageri så jeg holder mig på måtten. 

Ja det har du ret i, sådan har jeg faktisk ikke tænkt på det 

jeg synes godt nok også reglerne er fuldstændig sindssyge, og meget over grænsen. Men jeg vil også gerne holde mig på måtten så der ikke er noget at komme efter 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.