Har simpelthen fået deb værste viden, ville ønske min veninde ikke fortalte mig det..
Min veninde har en dreng på 2 år. Da hun blev gravid var hende og kærsten lige gået fra hinanden, og hun to derfor over og besøgte en anden eks kæreste .. Hun tilbragte en weekend med ham, og tog ditekte fra ham af, for at finde sammen med ham den andeb igen ..
Hun finder så ud af nogle uger senere hun er gravid .. Hun fortæller aldrig at hun havde været sammen med sin eks, da de var fra hinanden. Aldrig fortalt faren der er en nulighed for han ikke er faren.
Hun er ovenikøbet sikker på at ham eksen er faren, og sender billeder til mig om hendes søn ikke ligner ham og habs datter.
Jeg sybes virkelig der er uretfærdigt at lade en mand rende rundt og lege far for er barn som højst sandsybligt ikke er hans .. Han er oven i købet heller ikke akide god far, hun vil hellere have en mand som far til sin barn, der ryger ud og ind i fængslet og drikker hver dag..
Har sådan lyst til at sige det til ham.. Men nu har han jo været drengens far de sidste to år? Han kender ikke til andet, og er glad for sin far, og hans far elsker ham jo højt .. Så ville de vwst at kade være ?? Det er en lorte viden at rende med !!
Nu er nogle inde på at han betaler til barnet og det er ikke fair. Jeg ville egentlig være fløjtende ligeglad med pengene. Havde det været mig der sad med den viden, så ville jeg gå videre med det fordi andet simpelthen er etisk forkert! I stor stil. Hvad med eksen? Han har (måske) en søn der render rundt, han aner det ikke, og det gør barnet , som senere bliver ung, og til sidst voksen, heller ikke.. Kan slet ikke sætte mig ind i at man kan fortie sådan noget som kvinde og mor. Det skal frem i lyset, og uanset om faderskabet kan omskrives eller hvad man kalder det, eller ej, så skal begge mænd vide det, og der skal findes ud af hvem der er far til barnet og så må de voksne i barnets liv finde ud af hvad de gør med den viden. Der er jo chance for at faren er faren , og så sker der jo ikke mere ved det, bortset fra at hun nok ikke bliver vildt populær og skal leve med dét, men det var jo så det valg hun traf dengang hun stod med den positive test...