Kan vi få hjælp??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2016

tarkoflen

Jeg har en kronisk sygdom der gør at jeg ikke kan/må blive naturligt gravid, men det ændre ikke på, at når vi vil gøre vores datter til storesøster, så er det for egen regning. Så der er desværre nok ikke så meget at gøre, med mindre de vil godtage, at det er en lægefejl der gør, at du ikke kan blive gravid, det er da et forsøg værd at høre ad

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2016

modesty

CutieKiwi skriver:

Det er rigtig nok med egenbetaling på nr. 2 barn.

Spørgsmålet er så om det offentlige yder det mod betaling, eller om det private regi yder det mod betaling efter henvisning fra egen læge.

Det skal være i privatregi.

Anmeld Citér

23. maj 2016

modesty

Anonym skriver:

Ja selvfølgelig, det var mere for at vide om vi kunne få igennem det offentlige eller om vi skulle spare op  

var nok naiv og tænkte at nu når det mest af alt handler om lægelige fejl at vi så kunne få det betalt.. Min journal viser tydeligt at det er lægefejl der gør at jeg ikke kan få flere, det fik jeg afvide da jeg blev henvist med min ex

Jeg ved ikke hvad forældelsesfristen er, men hvis det tydeligt fremgår at det er en lægefejl, skal du da skynde dig at klage til Patientklagenævnet så du kan få erstatning.

Anmeld Citér

24. maj 2016

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Jeg ved ikke hvad forældelsesfristen er, men hvis det tydeligt fremgår at det er en lægefejl, skal du da skynde dig at klage til Patientklagenævnet så du kan få erstatning.

jeg kender heller ikke forældelsesattesten, men det er først da vi blev henvist min ex og jeg at jeg blev gjort opmærksom på det, og der var der gået et par år efter operationen. 

Jeg havde ikke overskud til at starte noget imod sygehuset dengang, og jeg fortryder det rigtig meget idag!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.