Det her bliver en indviklet affære. 
For 6 år siden blev jeg alene mor til min søn, jeg gik fra faderen meget tidligt i graviditeten fordi der var nogen ting vi ikke kunne blive enige om.
Jeg føder, finder en ny mand, går fra ham da min søn er 1 år, bliver uheldigt gravid og vælger en kirurgisk abort da jeg opdagede det ret sent og jeg ikke ønsker et barn mere på daværende tidspunkt.
Jeg finder sammen med den første mand igen, bliver gravid uden for livmoderen og er igennem en større omgang. Efter 4 år sammen er det stadig ikke lykkedes min kæreste og jeg at få et barn, vi bliver henvist til behandling, kommer ind og tror vi "bare" skal igennem inseminering, men vi får afvide at jeg ikke vil kunne få flere børn naturligt, og derfor vil inseminering ikke være nok, og vi skal videre i reagensglas. Alle læger siger at jeg ikke kan blive gravid naturligt og min søn er åbenbart et mirakelbarn
Men skæbnen vil så at det forhold ikke helt kunne holde til behandlingspresset(der var også andre ting) og vi går fra hinanden.
For at det ikke skal være løgn står jeg så her nu hvor jeg har fundet sammen med sønnens far igen, og nu er spørgsmålet så om vi kan få hjælp i fremtiden (ikke nu) hvis vi vil give vores søn en lillebrøster?
Vi ved jo allerede at hvis vi skal i behandling, så skal det være reagensglas, og efter lægernes udsagn de sidste par år, så vil vi sikkert ikke kunne få flere børn på naturlig vis..
Og ja, vi har kun været kærester igen ganske kort tid, men da farmand er lidt oppe i årerne så er det noget han tænker enormt meget på!
Anmeld
Citér