Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
modesty skriver: Min søn er 4,5 og jeg er stadig træt.
Min søn er 4,5 og jeg er stadig træt.
Ååh Gud, så er der sq lang vej, hehe regner da med min træthed forsvinder igen inden baby kommer ud
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg er andengangs og 17+5. Jeg er stadig meget træt.
Men fair nok, man har et barn i maven og en udenfor maven som kræver tid og opmærksomhed.
Så jeg er egentligt ikke forundret over, at jeg er mere træt i denne graviditet
MissTas skriver: Hej er anden gangs gravid og i 13. Uge. Jeg er så ufattelig træt og har været det fra starten af, men hvornår begynder den at forsvinde? Eller vare den bare hele tiden? Synes ikke at mindes at jeg var så træt så længe ved min første graviditet. Nogle råd til hvad der evt kan afhjælpe det lidt? Sover til middag de dage jeg kan fordi jeg ellers ikke kan holde mig vågen.
Hej
er anden gangs gravid og i 13. Uge. Jeg er så ufattelig træt og har været det fra starten af, men hvornår begynder den at forsvinde? Eller vare den bare hele tiden? Synes ikke at mindes at jeg var så træt så længe ved min første graviditet. Nogle råd til hvad der evt kan afhjælpe det lidt? Sover til middag de dage jeg kan fordi jeg ellers ikke kan holde mig vågen.
Mit forsvandt som dug fra solen i 2. Trimester
Jeg er næsten ked af at fortælle dig det men den er ikke forsvundet endnu... Har været træt hele vejen igennem denne graviditet... Det aftog en smule omkring uge 20 men gik aldrig væk og kom stormende tilbage i uge 25-30 stykker...
Har termin på lørdag og kunne nok sove konstant hvis der ikke var noget jeg skulle ...
MissTas skriver: Ja for synes egentlig jeg lever sundt, drikker rigeligt og tager det med ro :/ går endda hjemme for tiden..
Ja for synes egentlig jeg lever sundt, drikker rigeligt og tager det med ro :/ går endda hjemme for tiden..
Jeg synes tætheden forsvandt efter 4 -5 mdrs tid med den 1 men hver graviditet er jo forskellig.
Jeg har også mange fridage og selvom jeg ikke rigtig laver noget, er jeg så træt som et ondt år.
Bissen skriver: Jeg er andengangs og 17+5. Jeg er stadig meget træt. Men fair nok, man har et barn i maven og en udenfor maven som kræver tid og opmærksomhed. Så jeg er egentligt ikke forundret over, at jeg er mere træt i denne graviditet
Det er også min anden graviditet og har en datter på knapt 4,5 år og hun kræver selvfølgelig også tid, men at man ku være så træt så længe havde jeg ikke lige forestillet mig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128