Hvornår forsvandt trætheden??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

856 visninger
15 svar
2 synes godt om
23. maj 2016

MissTas

Hej  

er anden gangs gravid og i 13. Uge. Jeg er så ufattelig træt og har været det fra starten af, men hvornår begynder den at forsvinde? Eller vare den bare hele tiden? Synes ikke at mindes at jeg var så træt så længe ved min første graviditet. Nogle råd til hvad der evt kan afhjælpe det lidt? Sover til middag de dage jeg kan fordi jeg ellers ikke kan holde mig vågen. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2016

Nadiapigen

MissTas skriver:

Hej  

er anden gangs gravid og i 13. Uge. Jeg er så ufattelig træt og har været det fra starten af, men hvornår begynder den at forsvinde? Eller vare den bare hele tiden? Synes ikke at mindes at jeg var så træt så længe ved min første graviditet. Nogle råd til hvad der evt kan afhjælpe det lidt? Sover til middag de dage jeg kan fordi jeg ellers ikke kan holde mig vågen. 

Er i nøjagtig samme båd som dig  

Jeg fik a vide jeg skulle prøve Gravijern. Så dem.har jeg købt nu. Så må vi se om det virker. Ellers er det vel bare a hvile, når vi kan. 

Selvom jeg ellers kan sove hele tiden 

Anmeld Citér

23. maj 2016

Rtjm05

MissTas skriver:

Hej  

Jeg er i uge 28+6 min træthed er ikke forsvundet endnu  

Anmeld Citér

23. maj 2016

MissTas

Nadiapigen skriver:

Er i nøjagtig samme båd som dig  

Jeg fik a vide jeg skulle prøve Gravijern. Så dem.har jeg købt nu. Så må vi se om det virker. Ellers er det vel bare a hvile, når vi kan. 

Selvom jeg ellers kan sove hele tiden 

Dem har jeg taget siden uge 10 som anbefalet og sys ikke det har nogen effekt  men ja vi må jo lytte til kroppen og hvile ved behov

Anmeld Citér

23. maj 2016

Linmose??

Jeg er nu i uge 35+4 og har været træt hele vejen igennem

Var slet ikke lige så træt i med min første!

Anmeld Citér

23. maj 2016

Nadiapigen

MissTas skriver:

Dem har jeg taget siden uge 10 som anbefalet og sys ikke det har nogen effekt  men ja vi må jo lytte til kroppen og hvile ved behov

Øv.. Jaa så er jeg også på bar bund  

Håber der er andre der kommer med input 

Anmeld Citér

23. maj 2016

MissTas

rikkeivalo skriver:

Jeg er i uge 28+6 min træthed er ikke forsvundet endnu  

Ååh Gud .. Håber mit blir bedre inden da  

Anmeld Citér

23. maj 2016

MissTas

Linmose?? skriver:

Jeg er nu i uge 35+4 og har været træt hele vejen igennem

Var slet ikke lige så træt i med min første!

Havde bare hørt at trætheden skulle forsvinde efter uge 12, men håber da det sker så småt som ugerne går  

Anmeld Citér

23. maj 2016

MissTas

Nadiapigen skriver:

Øv.. Jaa så er jeg også på bar bund  

Håber der er andre der kommer med input 

Ja for synes egentlig jeg lever sundt, drikker rigeligt og tager det med ro :/ går endda hjemme for tiden.. 

Anmeld Citér

23. maj 2016

modesty

MissTas skriver:

Hej  

Min søn er 4,5 og jeg er stadig træt. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.