Skyllemiddel...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2016

ninibadini

Det er virkelig skidt for miljøet. Selv om det er neutral, er det ikke svanemærket. Det er der ingen skyllemidler der har. 

Jeg synes duften af renhed og frisk luft er langt at foretrække frem for syntetiske dufte

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2016

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Elsker duften af ny vasket sengetøj med skyllemiddel. Ved ikke om det er fordi jeg er vokset op med en mor der er fan af dette. Bruger det ikke i min søn s tøj da han har eksem. 

Anmeld Citér

22. maj 2016

anna111

Profilbillede for anna111

Her hjemme bruger vi bamseline skyllemiddel i alt tøj elsker duften 

Og syntes tøjet godt kan lugte surt uden 

Anmeld Citér

22. maj 2016

migxher

Vi bruger det ikke her hjemme, heller ikke vaskemiddel. Vores dreng har eksem og det har i den grad hjulpet at vi droppede begge dele. At det så også er bedre for miljøet er jo bare godt. Vi bruger istedet vaskenødder. En overgang forsøgte vi med eddike som skyllemiddel, det gjorde dog ikke umiddelbart en forskel så det droppede vi.

Anmeld Citér

22. maj 2016

EnGodMor

migxher skriver:

Vi bruger det ikke her hjemme, heller ikke vaskemiddel. Vores dreng har eksem og det har i den grad hjulpet at vi droppede begge dele. At det så også er bedre for miljøet er jo bare godt. Vi bruger istedet vaskenødder. En overgang forsøgte vi med eddike som skyllemiddel, det gjorde dog ikke umiddelbart en forskel så det droppede vi.

Ej må jeg lige spørge dig, om hvor du køber de vaskenødder og hvad de hedder,?

for jeg har haft kigget på nettet, og syntes der er nogle billige og lidt dyre, og de hedder alle noget forskelligt, så jeg er lidt i tvivl om hvilke jeg skal købe. 

Hvor længe holder sådan en pose med et kilo nødder i? Ved du det?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.