Ja, min svigerfar blev/ er sur på min mand. Svigerfar og frue (ikke min mands mor) skulle komme på besøg i morgen omkring kl. 14. Det passer os ikke så godt, da vi alle 4 "holder pause" på det tidspunkt. Lillebror sover middagslur, storebror hviler og det gør mor og far også. Min mand har en muskellidelse, som betyder at hans krop bliver træt og han har brug for et hvil midt på dagen.
Nå, min mand ringer til sin far og spørger, om ikke vi kan flytte besøget til om formiddagen eller bare til kl. 15, så det også kan passe ind i vores skema. Svigerfar og frue er og har altid være ret egocentreret og gør i det hele taget ikke ret meget for andre, medmindre de selv får noget ud af det.
Det kunne bare slet ikke lade sig gøre, for de fik besøg af et hold venner i aften og de ville ikke være i stand til at køre før tidligst kl. 10. Okay....jamen hvad så med kl. 15? Nej, for de skal til et foredrag og det slutter på et tidspunkt så det passer med at de er hos os kl. 13.45. "Vi kommer kl. 13.45" blev der meddelt. Det vil min kære mand så ikke finde sig i, så han siger "nej, det gør i så ikke". Jamen så bliver det ikke til noget, meddeler min svigerfar og min mand giver ham ret. De afslutter samtalen......og nu står jeg så her og ved ikke helt hvad jeg skal mene.
Hvad tænker i?
Anmeld
Citér