Det kan godt være det er ligt dumt indlæg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2009

dorthemus

RGN skriver:

Nej, chancerne er ikke særlig gode i forhold til risikoen for en negativ test.
Og så falder det igen dratisk efter 35 år. Tror det er til 12,5 %, men her vil jeg ikke ligge hovedet på blokken for er ikke helt sikker på at jeg husker rigtigt.

Men igen så lykkes det for langt de fleste at blive gravide helt naturligt. Og igen lykkes det faktisk også for de fleste at blive det af klinisk vej.
Så der er håb for alle.

Ano: Får man ikke et pænt svar på sit spørgsmål siger det mere om personen der svarer end om spørgsmålet og om den der stiller det.

Så har jeg vist været mere end heldig ved at blive gravid den allerførste gang med mine 38 år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2009

oo

dorthemus skriver:

Kun 25%??? Wow det var ikke meget...gud ved hvordan det ser ud i min alder så  

ja i inseminationsbehandling er der kun 20% chance...så egentlig er det ikke så underligt at det tager tid! (altså for nogen, frøken første-hug )

Anmeld

27. september 2009

dorthemus

Tjuhl skriver:

ja i inseminationsbehandling er der kun 20% chance...så egentlig er det ikke så underligt at det tager tid! (altså for nogen, frøken første-hug )

Næhh  ...men nu fik jeg jo også rigtig god hjælp af Mr. Super Sæd

Anmeld

27. september 2009

oo

dorthemus skriver:

Næhh  ...men nu fik jeg jo også rigtig god hjælp af Mr. Super Sæd

det er sandt, det er sandt, mr. super sæd der sender blomster

Anmeld

27. september 2009

dorthemus

Tjuhl skriver:

det er sandt, det er sandt, mr. super sæd der sender blomster

Præcis

Anmeld

29. september 2009

cdinesen

Jeg har også hørt det ikke er godt at have sex hver dag, med man skal holde den på hver anden dag, da sædkvaliteten tager 2 dage om at blive god.

krydser fingre for du snart får et positivt resultat

Anmeld

29. september 2009

Becks

Anonym skriver:

Jeg er ny her inde

mig og min kæreste prøver og gøre mig gravid men det er ikke sket.

Har prøvet i ca ½år men hver gang vi tro der er noget så nej for så kommer min mens nogle dage efter.

vi har prøvet på alle dagene af mdr men det sker bare ikke for os nogle der har nogle gode råd til hvad der kan være årsag til det ikke sker

jeg holder mig anonym da det ikke kommer folk ved vi kender

Hejsa
Foerst og fremmest, velkommen til...

Proev jer frem med aegloesnings teste, du kan koebe dem inde paa www.billige-teste.dk 
Der er brugsanvisning med, det eneste du skal huske er, at den er foerst positiv naar test stregen er ligesaa tydelig eller tydligere end kontrol stregen, det er ikke ligesom en graviditets test, hvor den er positiv saa laenge der er 2 streger

Du kan evt. koebe det tilbud, hvor der er 6 pakker med 7 stk i hver, saa kan du teste hver dag, saa du kan se hvornaar den er der...

Knus og held og lykke

P.s Der findes ingen dumme spoergsmaal, kun dumme svar!

Anmeld

29. september 2009

lunde

da vi besluttede os for at få et barn, begyndte jeg oz på de ægløsningstest, min læge sagde til mig at jeg havde ægløsning imellem 14 og 20 dagen, men nej jeg havde det på 13 dagen, ifølge de tests, og da så der var 2 streger på testen, allerede måneden efter jeg havde lagt p-ringen, sagde jeg til kæresten, at nu sku han bare hoppe på.  så jeg ved at vores dejlige pige på 3 år, er lavet d 23 december 2005...     så når vi på et tidspunkt, skal ha nr 2, vil jeg bruge de tests igen..   ingen tvivl..           prøv at gi dem en chance.  held og lykke med det..

Anmeld

29. september 2009

LotteGabriella

Anonym skriver:

Jeg er ny her inde

mig og min kæreste prøver og gøre mig gravid men det er ikke sket.

Har prøvet i ca ½år men hver gang vi tro der er noget så nej for så kommer min mens nogle dage efter.

vi har prøvet på alle dagene af mdr men det sker bare ikke for os nogle der har nogle gode råd til hvad der kan være årsag til det ikke sker

jeg holder mig anonym da det ikke kommer folk ved vi kender

Jeg vil bare sige at jeg kender et par som havde prøvet at få børn i 5 år havde prøvet alt og stort set ikke tænkte på andet hver gang de havde sex....de blev til sidst tjekket af lægen og han kunne ikke give dem nogen forklaring andet end at de bare ikke matchede så.....de accepterede til sidst at de så nok ikke kunne få børn sammen og tog på en romantisk ferie til Afrika hvor alt andet end at få børn var i deres tanker......1 måned efter de var kommet hjem fra deres ferie fandt de ud af at hun var gravid og 9 måneder senere fødte hun en dejlig velskabt pige

De mener den dag i dag at de simpelthen har lagt så meget pres/stres på sig selv at de på en eller anden måde har blokeret for at det lykkedes

Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvordan det er og foregår hos jer, men tænkte at du måske kunne bruge historien til noget positivt

Held og lykke med "træningslejren"

Anmeld

29. september 2009

silden85

LotteGabriella skriver:

Jeg vil bare sige at jeg kender et par som havde prøvet at få børn i 5 år havde prøvet alt og stort set ikke tænkte på andet hver gang de havde sex....de blev til sidst tjekket af lægen og han kunne ikke give dem nogen forklaring andet end at de bare ikke matchede så.....de accepterede til sidst at de så nok ikke kunne få børn sammen og tog på en romantisk ferie til Afrika hvor alt andet end at få børn var i deres tanker......1 måned efter de var kommet hjem fra deres ferie fandt de ud af at hun var gravid og 9 måneder senere fødte hun en dejlig velskabt pige

De mener den dag i dag at de simpelthen har lagt så meget pres/stres på sig selv at de på en eller anden måde har blokeret for at det lykkedes

Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvordan det er og foregår hos jer, men tænkte at du måske kunne bruge historien til noget positivt

Held og lykke med "træningslejren"

jeg synes at det er nemmer sagt end at gør det, det med at tænke på noget andet og det tror jeg at der er flerer der vil give mig rart i   men alle os tilbage i det her forum, det må snart være vores tur til at skifte forum jeg krydser finger for s alle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.