Det kan godt være det er ligt dumt indlæg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.000 visninger
21 svar
0 synes godt om
27. september 2009

Anonym trådstarter

Jeg er ny her inde

mig og min kæreste prøver og gøre mig gravid men det er ikke sket.

Har prøvet i ca ½år men hver gang vi tro der er noget så nej for så kommer min mens nogle dage efter.

vi har prøvet på alle dagene af mdr men det sker bare ikke for os nogle der har nogle gode råd til hvad der kan være årsag til det ikke sker

jeg holder mig anonym da det ikke kommer folk ved vi kender

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2009

dorthemus

Holder du statestik over din menstruation..altså hvor tit den kommer og om den er regelmæssig?
Og har du prøvet en ægløsningstest for, at målrette sex´ en mere?

Hvor gammel er du? Måske skal du spørge din læge om hjælp!?

Mange spørgsmål, det ved jeg

Knus Dorthe

Anmeld

27. september 2009

dorthemus

Og nej det er da ikke et dumt indlæg

Velkommen til..

Anmeld

27. september 2009

Anonym trådstarter

ja jeg holder øje med hvornår det kommer men det er imellem den 3 i mdr og den 9 i mdr.

jeg er 24 snart 25år

nej kender ikke æggelæsningstest og ved ikke hvordan den bruges

Anmeld

27. september 2009

dorthemus

Anonym skriver:

ja jeg holder øje med hvornår det kommer men det er imellem den 3 i mdr og den 9 i mdr.

jeg er 24 snart 25år

nej kender ikke æggelæsningstest og ved ikke hvordan den bruges

Okay når du kender længden på din mens. så er det lettere at holde styr på din Æl...selvom der selvfølgelig ikke er nogen regler uden undtagelser
Hvis nu din mens. er på 28 dage så starter du med at bruge ÆL-testen på 11 dagen og når den så viser positivt så er det bare at gå igen de næste par dage...de fungerer på samme måde som graviditetstests ved at tisse på dem og vente. Nogle viser to streger og andre er digitaliserede men de er supernemme og der er udførlig brugsanvisning ved.

Held og lykke

Anmeld

27. september 2009

RGN

Profilbillede for RGN
Nej, det er bestemt ikke et dumt spørgsmål.

Men så vidt jeg ved er der kun 25 % chance for at blive gravid i hver cyklus i din (vores) alder, og for de fleste lykkes det inden 1 år.
Så der behøver skam slet ikke være noget galt. Men klø på i sengen. Det gavner under alle omstændigheder indtil du bliver gravid.

Anmeld

27. september 2009

dorthemus

RGN skriver:

Nej, det er bestemt ikke et dumt spørgsmål.

Men så vidt jeg ved er der kun 25 % chance for at blive gravid i hver cyklus i din (vores) alder, og for de fleste lykkes det inden 1 år.
Så der behøver skam slet ikke være noget galt. Men klø på i sengen. Det gavner under alle omstændigheder indtil du bliver gravid.

Kun 25%??? Wow det var ikke meget...gud ved hvordan det ser ud i min alder så  

Anmeld

27. september 2009

Anonym trådstarter

fedt man kan spør om sådan noget her inde og få så pæne svar

Anmeld

27. september 2009

dorthemus

Anonym skriver:

fedt man kan spør om sådan noget her inde og få så pæne svar

Tak  Vi er faktisk meget søde herinde.....Og du spørger bare hvis du er mere i tvivl

Anmeld

27. september 2009

RGN

Profilbillede for RGN

Nej, chancerne er ikke særlig gode i forhold til risikoen for en negativ test.
Og så falder det igen dratisk efter 35 år. Tror det er til 12,5 %, men her vil jeg ikke ligge hovedet på blokken for er ikke helt sikker på at jeg husker rigtigt.

Men igen så lykkes det for langt de fleste at blive gravide helt naturligt. Og igen lykkes det faktisk også for de fleste at blive det af klinisk vej.
Så der er håb for alle.

Ano: Får man ikke et pænt svar på sit spørgsmål siger det mere om personen der svarer end om spørgsmålet og om den der stiller det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.