Nervøs efter blodprøve.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2016

A10A14

Anonym skriver:

Altså - jeg har lige været i gennem det samme. Dog på hormonspiral. De scannede mig og fandt ikke noget. Men i hcg steg fra 319-940 -meget langsomt. På ca en uge. (Fik taget blodprøver 3 gange om ugen i starten) 

så begyndte jeg at bløde også faldt det. Og efter ca 14 dage, var det i 0 igen.

HcG stiger ligeså lang tid som der er progesteron i kroppen. Uanset om graviditeten går til grunde eller ej. De kunne se på min progesteron, at den faldt. Så de var rolige og sagde, at min krop nok skulle udstøde der selv og det ville blive fint igen :-)

Mistanken var graviditet udenfor livmoderen her, men de var egentlig ikke nervøse - fordi mine tal var som de var :-) Men du har jo blommesæk? 

Desværre ender det nok i en spontan abort. Men håber da det bedste for dig. Ville bare sige, at du ikke er alene

Den eneste grund til nervøsiteten er egentlig at jeg sidste år gik 1,5 måned med viden om at jeg ville abortere.

Det var jo på ingen måde planlagt at jeg skulle være gravid, mini piller, PCO og blødning vil for mig betyde en graviditet burde være umulig.

Ja, de scannede for to uger siden og så en tynd slimhinde, så scannede de onsdag i sidste uge og ser var det udviklet til en blommesæk.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2016

Musen91

A10A14 skriver:

Lægerne har hver gang fortalt mig tallet og ikke bare at det er steget.

Har lige snakket med min læge, som siger det ser fint ud. Som hun siger er det jo ikke alle der er ens. Samtidig har jeg snakket lidt med en jordemoder der siger at hun ikke ville være bekymret endnu. 

Jeg har også fået mine tal og de sagde også de så fine ud men jeg havde en dårlig fornemmelse og rigtig nok jeg begyndte og arborete 6+5. Så jeg har desværre dårlig erfaring med det. Ved min scanning kunne de godt se en blommesæk men så heller ikke mere end det.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.