De guldkorn de små kan sige ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2016

Diosa85

Min dreng er for lille endnu til at komme med guldkorn. Men min mor har fortalt mig en jeg fyrede af da jeg var lille. 

Jeg havde en dårlig vane med altid at stå og kigge mig selv i spejlet mens jeg stod og snakkede med min mor. (Var velkomkring de 4 år) En dag sagde min mor så til mig "du bliver grim af at kigge på dig selv hele tiden" hvortil jeg vendte mig mod hende og som skud fra hoften sagde "har du da gjort det tit?" 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2016

viben

Det er så underholdende at at være mor og jeg bliver konstant overrasket over børnenes evne til at tænke og formulere sig. Både de sjove og de tankevækkende formuleringer :-) 

Jeg havde en tåkrummende men alligevel fantastisk oplevelse med min dengang 3 årige søn. Vi stod i supermarkedet, der var kø og jeg stressede over at finde min pung og kontanter til betaling. Min søn fik lov at holde tasken da det lykkedes, og da jeg skal til at betale råber han højt og begejstret: "Mor, se mig! Et maveplaster!" Og da jeg vender mig om for at svare, ser jeg drengen iført et flot trusseindlæg påklistret hans t-shirt!   Kunden ved min side tilføjer at han vidst ikke ved hvad det er... og jeg ved ikke om jeg skal græde eller grine mens jeg hurtigt får fjernet trusseindlægget 

Anmeld Citér

19. maj 2016

Ai sha

Min 7 årige og jeg ligger og putter. 

Pludselig udbryder han: mamma  barber dit benskæg. Det kradser 

Anmeld Citér

20. maj 2016

AogA

Ja de siger nogle sjove ting en gang imellem de små

Da min store dreng lige var fyldt 2 havde han en dårlig vane med at gå og trække i sin tissemand for at se hvor lang den kunne blive. En dag sagde jeg til ham i sjov, at han ikke måtte hive sådan i den for så ville den jo bare falde af. 

En dag sidder vi så i selskab med min svigerfamilie, hvor han pludselig kigger på mine svigerforældre og siger meget højt; min mor har hevet sin tissemand af!!

Anmeld Citér

20. maj 2016

Roselil

Profilbillede for Roselil
Mulllesmor skriver:

jeg var ude og tisse og min søn på dengang 2,5 kommer ud til mig han kigger på mig og spøger.. mor er det der din  tissekone... øhhhh ja svare jeg hvortil han tørt siger... hvorfor er der hundehår på?

der blev jeg da lige mundlam et øjeblik og sikkert også rød i hovedet... totalt pinligt

Hahahahahaha !

min søn sagde noget lignende da han var 4, efter længere tids sygdom havde jeg ikke fået barberet mig under armene. En dag efter badet kiggede han op under min armhule og spurgte med undren, "mor, hvorfor har du pels under armen?"

Jeg kan stadig ikke helt finde ud af, om det er et tegn på at jeg skal barbere mig oftere eller helt undlade at barbere mig, så han lærer hvordan en naturlig kvinde ser ud

Anmeld Citér

20. maj 2016

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor
Roselil skriver:

Hahahahahaha !

min søn sagde noget lignende da han var 4, efter længere tids sygdom havde jeg ikke fået barberet mig under armene. En dag efter badet kiggede han op under min armhule og spurgte med undren, "mor, hvorfor har du pels under armen?"

Jeg kan stadig ikke helt finde ud af, om det er et tegn på at jeg skal barbere mig oftere eller helt undlade at barbere mig, så han lærer hvordan en naturlig kvinde ser ud

Hahaha det er sko utroligt hvadcenten skal lægge ører til som forældre ������

Anmeld Citér

20. maj 2016

LM85

Jeg er på vej i bad og har taget tøjet af hvor min datter på 3 år kigger på mig og udbryder helt forarget "Ej moar du har skæg på tissekonen ligesom far har i ansigtet, hvor ser det bare fjollet ud" mens hun flækker sammen af grin 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.