De guldkorn de små kan sige ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.823 visninger
16 svar
72 synes godt om
19. maj 2016

Troldemommi

Johanne på 4 år er kommet i seng, hendes elskede Cirkeline slaskedukke ligger i arm hos hende og hendes natlampe er stadig tændt, min mand Jeppe kigger ind til hende og siger at nu er det tid til at slukke

Jeppe: Nu skal du slukke lampen og ligge dig til at sove

Johanne: Nej, for så kan Cirkeline ikke se noget

Jeppe: Cirkeline skal også lukke sine øjne og ligge sig til at sove

Johanne: Det kan hun ikke, for far, hun er en skaskedukke....

Og jeg sad inde i sofaen og hørte det hele og kl. Sådan til at grine, tøsen har jo ret 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2016

Roselil

Profilbillede for Roselil

Hæhæ, den var fin

min dreng på 5 vil ofte lege dyrefamilie hvor han er ungen og jeg er moren. En eftermiddag ville han lege gorillaer, men jeg var for træt og sagde, at jeg hellere bare ville være et menneske lige nu.

så kiggede han alvorligt på mig og sagde, mor, "for mig er du en gorilla"

Anmeld Citér

19. maj 2016

Troldemommi

Roselil skriver:

Hæhæ, den var fin

min dreng på 5 vil ofte lege dyrefamilie hvor han er ungen og jeg er moren. En eftermiddag ville han lege gorillaer, men jeg var for træt og sagde, at jeg hellere bare ville være et menneske lige nu.

så kiggede han alvorligt på mig og sagde, mor, "for mig er du en gorilla"

Haha hvem drømmer da ikke om at være en Gorilla, bare engang imellem 

Anmeld Citér

19. maj 2016

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Uha min søn har mange gode. For et stykke tid siden skulle han til samtale på den skole han skal begynde på her efter sommer. Mig og min søn sidder og snakker og jeg spørger så ind til hvad de vil sige hvis de spørger om hvor gammel han er. Han siger så ' så vil jeg sige 10 ! ' jeg spørger Hvorfor???? Jo, hvor skal de vide fra at jeg kun er 5 ? Jeg var ved at gå ud af min gode skind den dag, da samtalen var meget vigtig for om han egentlig var skole klar 

Anmeld Citér

19. maj 2016

Leneur

Min datter startede i skole i sommers og en af de første dage jeg hentede hende går vi og snakker vi om hvorfor det er vigtigt at gå i skole. Jeg siger det er for at lære noget og blive klog. Hun siger snusfornuftigt Ja mor men jeg har ikke lært at være klog endnu... Synes nu hun er godt på vej.

Anmeld Citér

19. maj 2016

Monski

da jeg var med min søn til 3 års undersøgelse skulle han lave nogle forskellige ting, blandt andet gribe en bold. 

Lægen spørger Anthon om han kan gribe og kaster bolden til ham. Han griber bolden og sidder med den imens lægen og jeg snakkede videre. Lige pludselig siger han "men kan DU gribe?" Og kaster bolden over til hende. Hun blev så forskrækket at hun ikke greb bolden 

Anmeld Citér

19. maj 2016

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

ELSKER simpelthen hvad de små unger kan finde på at sige. De er så sjove indimellem, og så når man især kan se at de virkelig mener det de siger..

Den her er lidt pinlig for mig....

Jeg er nogen gange alene med mine to børn på 2,5 og 9 mdr, så når jeg skal tisse foregår det altså med åben dør, så jeg er sikker på at de ikke slår hinanden ihjel imen 

Nå men min datter kom så ud til mig og hjalp med at rive toiletpapir af til mig, og jeg kunne ikke få hende til at gå ud igen, jeg tørrer mig og rejser mig op, og vil skynde mig at trække ud, men inden da, kigger min datter med i kummen, og siger " Mor har lavet syltetøj" (  ja jeg havde min mens, og troede ikke jeg blødte særligt meget mere og havde troet jeg kunne nå at trække ud&nbsp Selvom det var lidt uheldig, kom jeg til at smile af den kommentar.

Anmeld Citér

19. maj 2016

MyLove E

Inger skriver:

ELSKER simpelthen hvad de små unger kan finde på at sige. De er så sjove indimellem, og så når man især kan se at de virkelig mener det de siger..

Den her er lidt pinlig for mig....

Jeg er nogen gange alene med mine to børn på 2,5 og 9 mdr, så når jeg skal tisse foregår det altså med åben dør, så jeg er sikker på at de ikke slår hinanden ihjel imen 

Nå men min datter kom så ud til mig og hjalp med at rive toiletpapir af til mig, og jeg kunne ikke få hende til at gå ud igen, jeg tørrer mig og rejser mig op, og vil skynde mig at trække ud, men inden da, kigger min datter med i kummen, og siger " Mor har lavet syltetøj" (  ja jeg havde min mens, og troede ikke jeg blødte særligt meget mere og havde troet jeg kunne nå at trække ud&nbsp Selvom det var lidt uheldig, kom jeg til at smile af den kommentar.

Den har vi også prøvet her hjemme. En spurgte min søn hvorfor tisser du rødt mor. Jeg sagde så hurtigt at det var han ikke helt stor nok til at høre om endnu.  

Så her få Ca 14dage siden lige inden hans 5 års fødselsdag, siger han ud af det blå "mor,  når jeg bliver 5 år er jeg så stor nok til at høre hvorfor  du tisser blod" 

Anmeld Citér

19. maj 2016

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

jeg var ude og tisse og min søn på dengang 2,5 kommer ud til mig han kigger på mig og spøger.. mor er det der din  tissekone... øhhhh ja svare jeg hvortil han tørt siger... hvorfor er der hundehår på?

der blev jeg da lige mundlam et øjeblik og sikkert også rød i hovedet... totalt pinligt

Anmeld Citér

19. maj 2016

Bshizzle

Min søn kan komme med de mest pinlige spørgsmål på de mest dumme tidspunkter 

En dag vi var ude og handle står vi ved kassen.. 

N spør mig så.. "Mor? Prøv lige og se hende virkelige gamle dame med stor babsenutter"  

Damen vendte sig om og smilede sødt. (Heldigvis!) 

En dag jeg står og skifter bluse, så har jeg ikke lige fået BH på.. 

N kigger på mig og griner "EJ Mor!! Hvor er din babsenut-holder??" 

N var hjemme ved Farmor hvor hans Moster osse er der.. 

Farmor og Moster er ved at klæde om til badetøj, hvor N kigger på dem.. Hvor han siger "Ej Farmor.. Dine Babsenutter hænger snart helt ned på maven.. Det gør Mosters ikke.. Er det fordi du blir gammel??" 

Vi var i Lalandia hvor N skulle op og hoppe i en trampolin (med en snor omkring?).. Så råber N VILDT højt.. "MOR!!! Det kilder i min tissemand!!!!!" 

N legede i soveværelset, hvor han pludselig kommer ind i stuen med en taske. 

Vi har et vennepar og Svigermor på besøg.. 

N åbner tasken og spør " Mor?? Må jeg godt lege med det her legetøj!??" Jeg var HELT Paf!!! Sexlegetøj  

Kunne komme med mange flere sjove guldkorn.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.