Jeg klarer alt med tøj og tøjvask. Lægger tøj frem. Står for samtlige måltider og madlavningen. Oprydningen. Opvaskemaskinen. Rengøring. Indkøb står jeg nok for 70% hvorimod far køber ind når det drejer sig om vand, øl, vin da det er for tungt at bære og jeg ikke har en mening om hvilken vi skal købe).
Jeg sørger for at ungerne får tøjet på, kommer i bad, børster tænder.. Er underholdt/sat igang med lektier/leg osv. Kort sagt alt.
Vi spiser sammen hver dag og én gang om dagen går vi tur sammen eller tager på legeplads. Der er jeg også den der sørger for at alle kommer i tøjet, madpakke med osv. Jeg henter og bringer. Men er der sportsaktiviteter i weekenden deltager far med barn/børn således at de også har alenetid.
Vi har et fælles, og 5 børn der er delebørn. Det vil sige nogle gange er der fuld knald på og nogle gange er her roligt. Jeg synes det er hårdt arbejde at holde styr på alt. Men der er ikke et alternativ, da far arbejder meget og vi har brug for pengene, da vi jo har mange børn til sammen.. Jeg vil dog også hellere tage mig af alt herhjemme end at gå på arbejde et andet sted. Det kunne slet ikke hænge sammen, hvis jeg arbejdede. Ikke med 6 børn på skift.
Anmeld
Citér