Mariehøne123 skriver:
Først og fremmest er jeg ret sikker på at hun ikke må sidde forudvendt i en Cybex sironA endnu. Vi har de samme og deres hoved skal nå til en rød streg før den må vendes og det gør vores 3 årige ikke endnu og i må da slet ikke vende hende fremad med sele istedet for pude. Hvis i køre galt er hun virkelig langt dårligere sikret!
men vores børn har heller ikke været fan af bil og klapvogn. Vi har løst det ved at lægge de længere ture ind når det var lur tid. Istedet for klapvogn bruger vi bæresele. Til gengæld har de elsket cyklen især min mands cykel hvor de kan sidde foran og har god udsigt.
Mange tak for input og forslag
Det skal lige siges at hun kun har siddet fremad på meget korte ture for at se om det kunne være en løsning.. (Er ikke fan af at hun sidder fremad, men nok ved at være lidt desperat
)
vi har prøvet at køre når hun skal sove, men hun kan slet ikke finde ro i bilen, så det endte med at jeg måtte ud og gå med hende i mine arme mens hun skreg til hun til sidst faldt i søvn...
håbede også at cykelstolen ville være bedre, men ak nej... Efter 10-20 min er det kedeligt og med skig og skrål...
Anmeld
Citér