Det der ikke måtte ske :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2016

striber

ErDuHerIkkeSnart skriver:

I sidste uge kom jeg til at bumpe min datters hoved op i emhætten... og ugen før da, kørte jeg hendes barnevogn direkte ind i en lygtepæl i ren og skær begejstring over min indkøbte chokolade-is-latte... worst.mom.ever!!

Jeg tænkte altså også, "gud er det bare det" Mine børn er også blevet udsat for lidt af hvert. BEGGE mine unger har fået dunket hovedet ind i en dørkam! Jeg har haft tabt min mobil ned i hovedet på min datter (da hun var 3mdr), begge 2 har også taget den ud over sengen. Og der er sikkert sket en masse andet, som jeg har fortrængt i ren og skær flovhed! 

Jeg joiner hermed Worst.mom.ever gruppen 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2016

Maj&Baby

Her har begge børn også taget den udover sengekanten, de sover begge meget uroligt hvis de sover hos os. Vi har heldigvis gulvtæppet, så de er sluppet med forskrækkelsen  og mor melder sig ind i worst mom ever klubben 

Anmeld Citér

18. maj 2016

Misser1989

Da min søn var omkring 7-8 mdr, kravlede han ud af vores seng. Mens jeg sov, og faldt med hovedet lige ned i en støvsuger!  Der skete intet, andet end at han den dag i dag (3 år) ELSKER støvsugeren! Kan han få lov til at støvsuge mors hus, er hans dag reddet! 

Kom også engang til at slippe barnevognen, fordi jeg var ved at koncentrere mig om noget andet, så den væltede ned at to trin og stod på højkant, med baby i! Nøj farman var mukken  

De små kan holde til meget mere end man lige tror og uheld sker for os alle  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.