"Tiggeri" på baby.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2016

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Årgangs Mor skriver:

Godt nok også langt ude  

heg hjalp en gang en mor, af flere omgange. Både med at låne penge og en dag handlede jeg ind for gende da hun hverken havde mad, bleer eller mme. Hun stod ofte uden mad og bleer, både til den ældste og hendes lille baby, selvom de var 2. Og synes det var synd for børnene. Efter at have afleveret de fyldte indkøbsposer, mødte heg hende da vi hentede børn. Der blev jeg godt nok sur, så da hun skulle betale de penge tilbage hun skyldte og bad om udsættelse sagde jeg nej, da vi selv ikke har vildt med penge. Senere bad hun igen om et lån, og det var så 1000kr ( og vidste kun hvem hun var gennem dagplejen hvor begge vires børn gik, og havde tit set hende "tigge" om mad penge bleer osv på Facebook) vi havde så mistet en del penge pga noget mobil hacking og hun beskyldte mig for at lyve. Blev så tosset. 1 mdr senere uden en undskyld eller andet, bad hun igen om at låne penge, ignorerede hendes besked. Det var bare for meget :-0 

hun havde også fået nogle babyting som åbenbart ikke var fine nok da hun bagefter søgte nøjagtig de samme ting, men nu bare nogle fine modeller som åbenbart skulle være gratis 

Jeg kan ikke rigtigt finde ud af, hvorfor du blev sur på hende i første omgang? Mangler der ikke noget i historien? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2016

Kløver

helle85 skriver:

Det med tøj har jeg også prøvet.for en del år siden 4-5 år

Jeg forærede en et par sække tøj (ikke mærke tøj)

Kort tid efter kunne jeg se hun stort set havde sat det hele til salg. Jeg blev så gal at jeg skrev på hende opslag. 

Mest fordi vi selv var lidt på røven dengang og selv kunne have brugt de penge til  andet tøj.

Lidt nysgerrig, reagerede hun så på det 

Anmeld Citér

18. maj 2016

Kløver

Jeg kan ikke rigtigt finde ud af, hvorfor du blev sur på hende i første omgang? Mangler der ikke noget i historien? 

Fordi at har man råd til at ryge har man også råd til at købe bleer, mme og mad til sine børn, og når man lige har fået en masse mad af en anden så står man ikke bagefter og tænder en smøg i hovedet på vedkommende. Og når man spørger om at låne penge, og får nej, er det i min verden ikke i orden at få møgfald og blive kaldt en løgner. Ved ikke om noget er misset i mit oplæg da min mobil godt kan drille en del  

Anmeld Citér

18. maj 2016

Mor og meget mere

Årgangs Mor skriver:

Fordi at har man råd til at ryge har man også råd til at købe bleer, mme og mad til sine børn, og når man lige har fået en masse mad af en anden så står man ikke bagefter og tænder en smøg i hovedet på vedkommende. Og når man spørger om at låne penge, og får nej, er det i min verden ikke i orden at få møgfald og blive kaldt en løgner. Ved ikke om noget er misset i mit oplæg da min mobil godt kan drille en del  

Ok. Der står bare ikke noget om, at hun røg, i første indlæg. 

Anmeld Citér

18. maj 2016

Kløver

Mor og meget mere skriver:

Ok. Der står bare ikke noget om, at hun røg, i første indlæg. 

Ahhh min fejl, det må være smuttet, men det andet alene var jeg så også blevet sur over, da jeg ikke vil blive kaldt løgner eller behandles grimt fordi man ikke har mulighed for at hjælpe, og 1000kr er et ret stort beløb at bede om, i min verden. Især af en man ikke er desideret venner med 

Anmeld Citér

18. maj 2016

Mor og meget mere

Årgangs Mor skriver:

Ahhh min fejl, det må være smuttet, men det andet alene var jeg så også blevet sur over, da jeg ikke vil blive kaldt løgner eller behandles grimt fordi man ikke har mulighed for at hjælpe, og 1000kr er et ret stort beløb at bede om, i min verden. Især af en man ikke er desideret venner med 

Det forstår jeg! Jeg undrede mig bare over, at du i første omgang blev sur bare over at møde hende 

Anmeld Citér

18. maj 2016

helle85

Årgangs Mor skriver:

Lidt nysgerrig, reagerede hun så på det 

Ja hun svarede at hun jo ikke viste hvad hun havde fået og hvad hun selv havde købt. Og hun endte med at slette mig fra sin Facebook og brokker mig 

Anmeld Citér

18. maj 2016

SaraSH

Jeg lavede et opslag sidste år inden jul hvor jeg grædende skrev at vi havde fået hacket vores dankort for 17.000 (en sag der kører på snart 16. måned nu) 

der var der en masse der tilbød hjælp - så jeg fik sendt en pose med julegodter og noget tøj til min søn og noget legetøj som jeg kunne give ham.. Det var trods alt hans første jul jeg var SÅ taknemmelig. Og der var jeg ligeglad med penge, bare dét at nogen faktisk rakte hånden ud og man ikke følte sig helt alene var det der betød noget ... 

Nu skal vi så til møde i banken imorgen og snakke om muligheden for at lægge vores lån om.. Ellers kan vi ikke sidde i huset 

'bar' på grund af de lorte penge.  Vi krydser fingre 

Anmeld Citér

18. maj 2016

Kløver

Mor og meget mere skriver:

Det forstår jeg! Jeg undrede mig bare over, at du i første omgang blev sur bare over at møde hende 

Ha ha det kan jeg godt forstå, gover heller ikke meget mening  

Anmeld Citér

18. maj 2016

Leneur

SaraSH skriver:

Jeg lavede et opslag sidste år inden jul hvor jeg grædende skrev at vi havde fået hacket vores dankort for 17.000 (en sag der kører på snart 16. måned nu) 

der var der en masse der tilbød hjælp - så jeg fik sendt en pose med julegodter og noget tøj til min søn og noget legetøj som jeg kunne give ham.. Det var trods alt hans første jul jeg var SÅ taknemmelig. Og der var jeg ligeglad med penge, bare dét at nogen faktisk rakte hånden ud og man ikke følte sig helt alene var det der betød noget ... 

Nu skal vi så til møde i banken imorgen og snakke om muligheden for at lægge vores lån om.. Ellers kan vi ikke sidde i huset 

'bar' på grund af de lorte penge.  Vi krydser fingre 

Det er nemlig dejligt at nogen rækker en hånd ud, når man trænger allermest men hvor er det da øv at det tager så lang tid med jeres erstatning. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.