Abracadabra skriver:
Med overvældende fare for at støde nogen vil jeg minde brugerne om den sunde skepsis. Der er efterhånden ikke sjældent indlæg med diskrete opfordringer til at donere penge til andre anonyme brugere, og det virker til at være en god forretning for nogen.
For mange er det godt for både giver og modtager, men man skal nok ikke sende sine sidste sparekroner til en ukendt anonym modtager. Ofte bliver der også tilbudt "madpakker" og bleer, som ikke altid bliver modtaget ligeså taknemmeligt som en reel pengedonation.
Husk jeres skepsis, der er sikkert mange ærlige og værdigt trængende, men der er også mange andre...
nu har jeg selv lige næsten haft et indlæg herinde med det, jeg spurgte dog ikke nogle herinde men om nogle kendte nogle facebook grupper med det, fordi vi mangle pga der kom 2 årsopgørelser ind af døren fra tidligere boliger..
Der var en som så sendte mig penge fra en facebookgruppe, jeg er den mand dybt taknemlig for jeg spurgte kun til mad, da jeg ikke ville tage af folks penge de måske selv kunne bruge bedre end på mig, fik også tilbud fra folk herinde, jeg takkede nej til dem fordi jeg havde fået 500 kr af en anden, og dem ville jeg sørge for vi kunne leve for resten af måneden 
Men føler mig slet ikke stødt af opslaget, for jeg ved at det ikke er noget jeg gør i at snyde dem der tilbyder mig mad eller penge, de bliver brugt fornuftigt, nemlig på det jeg lovede manden der sendte penge, du bliver brugt på mad og KUN mad!
Men det er godt nok vildt at folk kan finde på at snyde nogle der bare vil hjælpe nogle i nød...
Anmeld
Citér