Ny mand er lavere end jeg er hmmm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2016

FrkNibe

Min kæreste er lidt lavere end jeg - også omkring 4-5 cm. Men jeg vil hellere være lidt højere end ham, end at leve uden ham

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2016

Soonmom

Jeg synes klart at manden skal være højst.
Når det er sagt er du selv meget høj, og kan være at du skal gå på kompromis. Jeg ville ikke selv gøre det, men jeg er også kun 150 og mindre fyre er nok svære at finde

Anmeld Citér

16. maj 2016

Diosa85

Anonym skriver:

Hej alle.

Jeg har mødt en ny dejlig mand som bare er så perfekt for mig. Vi er meget glade for hinanden og følelserne er gengældt hele tiden.

Han er 32 år og trænet

Jeg er 25 og tynd og ikke trænet.

Jeg har det lidt svært ved at han er lavere end jeg er. Jeg er 180 og han er nok ca.175.

Jeg bliver pinlig over det og har det svært ved det. Synes måske det er en smule kikset. Ja nol bare mig der er underlig. Han har aldrig nævnt det.

Hvordan ville i have.det hvis det var jer?

Er du højere end din fyr?

Er det et turn off for jer hvis i møder en fyr der er laver?

Føler mig lidt som en kæmpe der kun kan gå i klip klappere heh.

Så "hjælp" søges..

Hilsen mig..

Jeg ville også have det stramt med det. Men jeg er også selv kun 166. 

Men hvis du virkelig holder af ham så synes jeg også han fortjener at vide dine følelser omkring det. 

Ogaå håb Buffalo bliver in igen. 

Anmeld Citér

16. maj 2016

Mo9ca

Jeg har haft to kærester som har været mindre end mig. Jeg er selv 178 cm. høj og de to jeg havde var nok mellem 3 og 6 cm. mindre end mig. Med den første tænkte jeg lidt over det men med den anden synes jeg faktisk det var en fordel. For når jeg var on top så var han lige i brysthøjde

Min mor og søster er også højere end deres mænd og det er absolut heller ikke et problem for dem.

Så pyt med højden og nyd din nyfundne kærlighed.

Ps. For mange mænds vedkommende er det KUN sexet med en høj langbenet kvinde ved deres side. Og at din kæreste har formået at score DIG vil kun gøre ham endnu mere stolt. Og hvilken kvinde ønsker ikke sådan en mand?

Anmeld Citér

16. maj 2016

Vivienne

For mig har mandens højde noget at gøre med tryghed. Når han krammer mig, skal jeg føle mig tryg i hans arme. Så ja, jeg foretrækker bestemt at manden er højere, men når det er sagt, så syns jeg ikke at 5 cm gør noget, når det ellers klikker på alle andre områder. 

Tillykke med ham!

Anmeld Citér

17. maj 2016

S.S.Robin

Anonym skriver:

Hej alle.

Jeg har mødt en ny dejlig mand som bare er så perfekt for mig. Vi er meget glade for hinanden og følelserne er gengældt hele tiden.

Han er 32 år og trænet

Jeg har det lidt svært ved at han er lavere end jeg er. Jeg er 180 og han er nok ca.175.

Jeg bliver pinlig over det og har det svært ved det. Synes måske det er en smule kikset. Ja nol bare mig der er underlig. Han har aldrig nævnt det.

Så "hjælp" søges..

Hilsen mig..

Jeg synes ikke det gør noget. Det kan være et rigtig smukt syn at se to som bare er helt forgabte i hinanden, og så over shiner det alt du synes er akavet  

Anmeld Citér

17. maj 2016

rytteriet

Soonmom skriver:

Jeg synes klart at manden skal være højst.
Når det er sagt er du selv meget høj, og kan være at du skal gå på kompromis. Jeg ville ikke selv gøre det, men jeg er også kun 150 og mindre fyre er nok svære at finde

Hvorfor "skal" han det? Ville du vælge verdens skønneste fyr fra, pga hans lave højde?

Anmeld Citér

17. maj 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Jeg har aldrig nogensinde tænkt over en fyrs højde... Derfor er det ikke en turn-off for mig  

Jeg har aldrig forstået, det kan betyde noget, MEN det er nok også fordi jeg ikke er så høj og derfor sjældent oplever nogle lavere end mig...altså mænd Så har aldrig tænkt over det!

Anmeld Citér

17. maj 2016

Dorthe1986

Min mand og jeg er lige høje, vi er begge 169 cm, eller jeg er nok i virkeligheden 1 cm højere , men det rører mig ikke og det generer ingen af os når jeg indimellem hopper i et par høje hæle. Om han så var 5 cm lavere kunne jeg ikke drømme om at vælge ham fra, han er den perfekte mand for mig

Anmeld Citér

17. maj 2016

EnNyVerden

Anonym skriver:

Hej alle.

Han er 32 år og trænet

Så "hjælp" søges..

Hilsen mig..

Jeg kan godt forstå, at du har det svært ved det!!

Jeg er selv 185 og har ledt ihærdigt efter en kæreste, der er højere end mig selv - jeg har altid haft meget svært ved fyre, der var lavere - simpelthen fordi jeg ikke følte mig feminin, når man "føler sig som en kæmpe". Tror måske også problemet er større, når man i forvejen er høj - man er vandt til at være højere end de fleste, så man vil gerne have et enkelt fristed, hvor man er "hende den" lille " feminine"

Havde en kæreste, der var 1cm lavere end mig i 5 år - jeg holdt aldrig op med at have "kæmpe-følelsen"

Har nu en kæreste, der er 15cm højere end mig selv - og det er fantastisk!!  Elsker følelsen af at lægge mit hoved på hans skulder - men kan da godt se det usmarte rent "avlsmæssigt", da vores stakkels børn jo nok ikke ligefrem bliver de mindste af slagsen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.