Anonym skriver:
Hej alle.
Jeg har mødt en ny dejlig mand som bare er så perfekt for mig. Vi er meget glade for hinanden og følelserne er gengældt hele tiden.
Han er 32 år og trænet
Jeg er 25 og tynd og ikke trænet.
Jeg har det lidt svært ved at han er lavere end jeg er. Jeg er 180 og han er nok ca.175.
Jeg bliver pinlig over det og har det svært ved det. Synes måske det er en smule kikset. Ja nol bare mig der er underlig. Han har aldrig nævnt det.
Hvordan ville i have.det hvis det var jer?
Er du højere end din fyr?
Er det et turn off for jer hvis i møder en fyr der er laver?
Føler mig lidt som en kæmpe der kun kan gå i klip klappere heh.
Så "hjælp" søges..
Hilsen mig..
Jeg kan godt forstå, at du har det svært ved det!!
Jeg er selv 185 og har ledt ihærdigt efter en kæreste, der er højere end mig selv - jeg har altid haft meget svært ved fyre, der var lavere - simpelthen fordi jeg ikke følte mig feminin, når man "føler sig som en kæmpe". Tror måske også problemet er større, når man i forvejen er høj - man er vandt til at være højere end de fleste, så man vil gerne have et enkelt fristed, hvor man er "hende den" lille " feminine" 
Havde en kæreste, der var 1cm lavere end mig i 5 år - jeg holdt aldrig op med at have "kæmpe-følelsen" 
Har nu en kæreste, der er 15cm højere end mig selv - og det er fantastisk!! Elsker følelsen af at lægge mit hoved på hans skulder
- men kan da godt se det usmarte rent "avlsmæssigt", da vores stakkels børn jo nok ikke ligefrem bliver de mindste af slagsen 
Anmeld
Citér