Ny mand er lavere end jeg er hmmm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.542 visninger
19 svar
17 synes godt om
16. maj 2016

Anonym trådstarter

Hej alle.

Jeg har mødt en ny dejlig mand som bare er så perfekt for mig. Vi er meget glade for hinanden og følelserne er gengældt hele tiden.

Han er 32 år og trænet

Jeg er 25 og tynd og ikke trænet.

Jeg har det lidt svært ved at han er lavere end jeg er. Jeg er 180 og han er nok ca.175.

Jeg bliver pinlig over det og har det svært ved det. Synes måske det er en smule kikset. Ja nol bare mig der er underlig. Han har aldrig nævnt det.

Hvordan ville i have.det hvis det var jer?

Er du højere end din fyr?

Er det et turn off for jer hvis i møder en fyr der er laver?

Føler mig lidt som en kæmpe der kun kan gå i klip klappere heh.

Så "hjælp" søges..

Hilsen mig..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2016

heaven

Helt ærligt, så ville det også påvirke mig i negativ retning... MEN.... Jeg er også kun 152 høj...

i jeres højde synes jeg ikke det gør det vilde, især ikke når det ikke er mere... 10-15 cm ville nok se markant for jer også.... 

Undgå høje hæle

Anmeld Citér

16. maj 2016

Benjamins'mor

Min kæreste er højere end jeg er, men jeg ville ikke være flov. Man kan også sige at nu er du jo også utroligt høj, min kæreste er også omkring de 175 cm. 

Anmeld Citér

16. maj 2016

Lililili

Anonym skriver:

Hej alle.

Jeg har mødt en ny dejlig mand som bare er så perfekt for mig. Vi er meget glade for hinanden og følelserne er gengældt hele tiden.

Han er 32 år og trænet

Jeg har det lidt svært ved at han er lavere end jeg er. Jeg er 180 og han er nok ca.175.

Jeg bliver pinlig over det og har det svært ved det. Synes måske det er en smule kikset. Ja nol bare mig der er underlig. Han har aldrig nævnt det.

Så "hjælp" søges..

Hilsen mig..

Tillykke med du har fundet en skøn fyr, hvor er det dejligt. 

Glem alt om højde! Når i har det dejligt sammen, så lad DET overskygge alt andet.  JA det kan virke akavet i starten, i know, er selv 180 og så jeg også meget bred. Så nogle af mine tidligere kærester, har også været lavere. Men efter lidt tid, vil du glemme det, og så vil du kunne se, at de fleste andre, ikke rigtig tænker over det, når de ser jer. Men det mest er noget du selv spekulerer over.

Min mand er 185, så ja han er lidt højere, men ikke når jeg har hæle på. Men jeg vejer til gengæld mere end ham ( 20 kg ) men det har jeg gjort fra start, og vi er hinandens livs kærlighed lige meget højde og drøjde. 

Al held og lykke med kærligheden. 

Anmeld Citér

16. maj 2016

MorTil3+

Hej alle.

Han er 32 år og trænet

Så "hjælp" søges..

Hilsen mig..

Jeg er 180 høj og slank, jeg er en køn pige der har fået taget mange model billeder. Min mand er 164 med topmave og jeg elsker ham overalt på jorden, før hen når jeg har fundet en fyr der var lavere end mig selv har jeg også været flov over at gå rundt sammen med ham, men med min nuværende mand har det aldrig været et issue, og det har det heller aldrig været for ham. Hvis nogen kommenterer det, plejer vi at sige at det er den perfekte højde for det passer lige med at hans mund er ved mine bryster   Går dog ikke så meget i stiletter mere, kan godt finde på at ta høje hæle på til fester men så er de max 5 cm høje, har flere stiletter der er op til 13cm men dem bruger jeg ikke længere.

Anmeld Citér

16. maj 2016

Lililili

MorTil3+ skriver:

Jeg er 180 høj og slank, jeg er en køn pige der har fået taget mange model billeder. Min mand er 164 med topmave og jeg elsker ham overalt på jorden, før hen når jeg har fundet en fyr der var lavere end mig selv har jeg også været flov over at gå rundt sammen med ham, men med min nuværende mand har det aldrig været et issue, og det har det heller aldrig været for ham. Hvis nogen kommenterer det, plejer vi at sige at det er den perfekte højde for det passer lige med at hans mund er ved mine bryster  

Hvor jeg elsker dit ærlige indlæg 

Anmeld Citér

16. maj 2016

Ønskebarnet2014

Glem alt om højden

Min mand er lavere en mig og føler mig bestemt ikke pinlig over det.

Han er jordens dejligste mand, uanset højde 

Anmeld Citér

16. maj 2016

Kay

Anonym skriver:

Hej alle.

Han er 32 år og trænet

Så "hjælp" søges..

Hilsen mig..

for 7 år siden mødte jeg en mand der var 165 høj... jeg er selv 178 jeg var ret skeptisk men valgte at følge hjertet og kaste mig ud i det for han virkede til at være noget helt særligt 

Og det har jeg ikke fortrudt 1 sekund ikke engang et millisekund at jeg gik ind i det forhold. .. idag er vi gift og har 2 skønne børn... Han er min kærlighed og min bedste ven... Vi kan snakke om alt og om Ingen ting og jeg ville aldrig undvære ham   

Så mit bedste råd er... drop fordommene og tag chancen... 

Anmeld Citér

16. maj 2016

ninibadini

Det er jo ikke fordi der et voldsom stor forskel på jer. Jeg tror ikke det er noget folk vil tænke over. Min mand er 30 cm højere end mig. Det er heller ikke altid det fedeste fx når vi skal kysse eller i missionæren. Jeg bliver nærmest begravet i hans armhule

Anmeld Citér

16. maj 2016

Monski

jeg havde i mine teenage år, en super skøn kæreste der var 10 cm lavere end mig. 

Vi var kærester fra jeg var 14 til jeg var 18 og højden var aldrig et problem for jeg var smask forelsket og han var (og er) det sjoveste menneske jeg i mit liv har mødt. 

er sindssygt glad for at han stadig har en lille plads i mit liv 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.