Stofskiftesygdom efter fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg har haft depression (mild) siden 2008 som jeg har fået piller for. Jeg føder i 2010 og er mere eller mindre i undtagelsestilstand de første par år efter grundet INGEN søvn. I 2013 har jeg ekstremt problemer med træthed og tænker jeg mangler noget vitamin eller andet, og får taget prøver hos lægen, som så viser sig at være lavt stofskifte. Jeg har en klar mistanke om at det er udløst af graviditet/fødsel, da jeg ALDRIG har fejlet noget før.

Jeg er i behandling for lavt stofskifte nu, og er vel mere eller mindre tilbage til almindelig tilstand.

Så kan klart godt betale sig at få tjekket dine tal, hvis du har den mindste smule mistanke om det skulle være noget med stofskiftet. Det skader i hvert fald aldrig at få tjekket.

Tak for dit svar!

Hvor dejligt at du er i behandling nu, og at det virker.

Ja det kunne helt sikkert godt skyldes graviditeten.

Jeg er spændt på hvad prøverne siger....

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2016

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Umiddelbart synes jeg at dine symptomer tyder mere på en depression end en stofskiftesygdom.

Men du kan tage til lægen og få lavet en blodprøve der kan se om stofskiftet er som det skal være. 

Jeg kender tre kvinder som har fået Hashimotos myxedem efter fødslen. De er alle tre medicinerede og har det fint i dag.

Ja jeg er nok i virkeligheden bange for at det er det jeg er syg med. Synes det er håbløst at have den diagnose. For hvad hjælper...

Nu må vi se når jeg har været ved lægen på fredag..

tak for dit svar!

Anmeld Citér

19. maj 2016

modesty

Anonym skriver:

Ja jeg er nok i virkeligheden bange for at det er det jeg er syg med. Synes det er håbløst at have den diagnose. For hvad hjælper...

Nu må vi se når jeg har været ved lægen på fredag..

tak for dit svar!

Men rigtig godt at du handler og får gjort noget ved det.  bare dét i sig selv kan være rigtig svært når man er nede. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.