Kan jeg være gravid? :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2016

Anonym trådstarter

mutti84 skriver:

Hvis ikke mam kan blive gravid på mens sidste dag, så er der åbenbart noget galt med mig... for det blev JEG altså!

Tog så ikke p-piller, så det kan jeg ikke helt snakke med om...

Men jeg kan fortælle at min ægløsning ligger på 7. Dagen fra 1. Mens dag... Men at min mens altid er med 30 dages mellemrum...

Puh nu bliver jeg nervøs igen.  

Jeg må se om mens ikke melder sig og ellers må jeg tage en test og håbe på negativ. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2016

A10A14

Jeg vil også sige at man sagtens kan blive gravid. 

Lige nu står jeg i den situation at jeg tager mini piller, havde mens og en uge senere lavede lægen en graviditetstest på mig som var positiv. Har siden fået tage blodprøver der stiger stille og roligt.

Men tag det stille og roligt, vent med at bekymre dig til mens udebliver.

Anmeld Citér

19. maj 2016

Anonym trådstarter

A10A14 skriver:

Jeg vil også sige at man sagtens kan blive gravid. 

Lige nu står jeg i den situation at jeg tager mini piller, havde mens og en uge senere lavede lægen en graviditetstest på mig som var positiv. Har siden fået tage blodprøver der stiger stille og roligt.

Men tag det stille og roligt, vent med at bekymre dig til mens udebliver.

Tak. Mens meldte sig i går så jeg ånder lettet op og er bare glad for jeg ikke skal igennem en abort. 

Tillykke med graviditeten 

Anmeld Citér

19. maj 2016

A10A14

Anonym skriver:

Tak. Mens meldte sig i går så jeg ånder lettet op og er bare glad for jeg ikke skal igennem en abort. 

Tillykke med graviditeten 

Tak, men har lige oprettet en tråd selv, da blodprøverne gør mig mere nervøs end ellers. De stiger som jeg siger stille, er nervøs for det er for stille.

Har to børn i forvejen, og har ikke følt mig så nervøs de to gange.

Anmeld Citér

19. maj 2016

Anonym trådstarter

A10A14 skriver:

Tak, men har lige oprettet en tråd selv, da blodprøverne gør mig mere nervøs end ellers. De stiger som jeg siger stille, er nervøs for det er for stille.

Har to børn i forvejen, og har ikke følt mig så nervøs de to gange.

Okay. Jeg ved ikke hvor meget de skal stige. Fik ikke taget blodprøver da jeg ventede min søn. Jeg testede bare og afventede Nf tid. 

Krydser fingre for at alt er som det skal være. 

Anmeld Citér

19. maj 2016

A10A14

Anonym skriver:

Okay. Jeg ved ikke hvor meget de skal stige. Fik ikke taget blodprøver da jeg ventede min søn. Jeg testede bare og afventede Nf tid. 

Krydser fingre for at alt er som det skal være. 

Gjorde jeg også med de to jeg har, men den her er slet ikke planlagt har taget mini piller og havde mens ugen før en test ved lægen var positiv.

Derfor blodprøver og scanninger da de skal finde ud af hvor langt jeg muligvis er henne.

Anmeld Citér

19. maj 2016

Anonym trådstarter

A10A14 skriver:

Gjorde jeg også med de to jeg har, men den her er slet ikke planlagt har taget mini piller og havde mens ugen før en test ved lægen var positiv.

Derfor blodprøver og scanninger da de skal finde ud af hvor langt jeg muligvis er henne.

Ja det er klart. Men mon ikke alt er som det skal være? Læste lige din tråd og rigtig nok det ikke er helt fordobling men det er da godt derop af. Tror ikke du skal være nervøs så længe tallet ikke falder. 

Anmeld Citér

19. maj 2016

A10A14

Anonym skriver:

Ja det er klart. Men mon ikke alt er som det skal være? Læste lige din tråd og rigtig nok det ikke er helt fordobling men det er da godt derop af. Tror ikke du skal være nervøs så længe tallet ikke falder. 

Siger også til mig selv at det er noget pjat.

De ville jo have sagt noget da jeg ringede til lægen for svar på sidste blodprøve. Men man bliver bare nervøs når alle siger det skal fordobles på 2 dage i starten og de ligament smerter der er normale i starten gør mig så ekstra nervøs når nu tallene ikke overholder "normalen"

Anmeld Citér

19. maj 2016

Anonym trådstarter

A10A14 skriver:

Siger også til mig selv at det er noget pjat.

De ville jo have sagt noget da jeg ringede til lægen for svar på sidste blodprøve. Men man bliver bare nervøs når alle siger det skal fordobles på 2 dage i starten og de ligament smerter der er normale i starten gør mig så ekstra nervøs når nu tallene ikke overholder "normalen"

Kan jeg godt forstå. Men tror nu roligt du kan slå koldt vand i blodet. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.