Homoseksuelle børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2016

TNBC

Anonym skriver:

Anonyme svar tilladt!

Jeg har en veninde, hvis dreng på 9 er meget feminin og leger helst med piger, dukker og andre pigeting. Hans yndlingsfarve er pink. Han leger aldrig med drengene og drengene betragter ham som en af pigerne. 

Det er tydeligt at se, at drengen bedst trives, når han er sammen med pigerne. 

Min veninde sagde til mig den anden dag, at hun er bange for at hendes dreng er homosexuel, da det ville skuffe hendes mand, som har store forventninger til deres eneste drengebarn (de har også to store piger). 

Jeg blev ked af det på hendes (og drengens) vegne, da jeg synes at det er så synd, at skulle kæmpe med sin mand/far omkring dette. 

Er der nogen af jer, der har oplevet lignende med jeres børn eller måske jer selv? 

Hvor tidligt vidste I, at jeres børn/I var til det samme køn? 

Hvordan håndterede I familiemedlemmerne, som ikke accepterede det?

Jeg er drengepige med STORT D, men jeg er nok ogsaa lidt mix

Jeg gaar ikke I kjole eller hoejhaele, jeg elsker jeans der haenger, skulls paa mine troejer, sneakers, gerne med skulls, star wars og andet, det samme med t-shirt. actionspil, film... drenge ting. Sjove sokker. Men jeg kan ogsaa godt li neglelak, pink(Lige nu har jeg sokker med pigen fra gruesome mig og glimmer paa), m.m

Jeg har aldrig vaeret sammen med en pige, kun haft drege/maende kaerester.
Saa bare fordi man kan li pink og en dreng, behoever man ikke var homoseksuel.. Det er bare en farve, man har sat til piger og blaa til drenge, og det er der mange der retter sig efter, men hvorfor er det det rigtige?

Min far siger ikke noget til min maade jeg klaer mig paa(Kun naar han ikke synes det er paent, men ikke ondt ment.) da jeg skulle til bryllup, vidste jeg ikke hvad jeg skulle tage paa, hans svar: De ved hvordan du klaer dig, saa bare rolig...

Hvis du saetter en pink scooter og en anden farve, er der stor chance for at baade drenge og piger tager den pink. Det er en farve, det goer dig ikke til det ene eller andet. og det er klart at han er feminim, hvis han loeber med pigerne, ligesom jeg var drenget, fordi jeg legede meget med drenge og vokset op med broedre.

Og hvis han bliver til maend, kan de jo stadigvaek lave drenge ting.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2016

B&J

Vores dreng leger både med dreng og piger. Men hvis det skulle vise han ville blive til mænd når den tid komme ja så vil jeg elske og støtte ham lige så meget som nu og det ved jeg farmand vil. Vi holder af ham som den han er 

Anmeld Citér

16. maj 2016

modesty

Anonym skriver:

Jeg har en datter som er drengepige med stort D.. Hun går i drengetøj, yndlingsfarverne er grøn og blå, hun leger kun med drenge og drengene betragter hende som en af gutterne.. Hun er 7 år.. For 1-2 år siden spurgte hun mig om hun kan blive til en dreng når hun bliver stor for det havde hun hørt at man kan..

indtil for nylig tvang jeg hende til kjole og nederdel og jeg lavede legeaftaler med piger så de måske kunne påvirke hende i en pige-retning.. Men for nylig havde jeg tid til at tænke det hele igennem og jeg fandt frem til at det ikke er hende som er forkert men mig.. Jeg skal jo elske og acceptere hende som hun er.. Hun skal ikke føle sig forkert.. Hun skal føle at det er helt okay at være den hun er.. Det sidste børn har brug for, er at føle at forældrene ikke kan acceptere dem..

efterfølgende har jeg fået en gladere pige fordi hun ikke bliver tvunget til at være en som hun ikke er.. Jeg har virkelig dårlig samvittighed over at have behandlet hende som jeg gjorde og jeg er flov over det

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.