Spændt og nervøs - mest nervøs ...for hvad nu hvis...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2009

Nymor

Jeg krydser i hvert tilfælde fingre for dig!!!!! Dét med cyster ligger måske så langt tilbage, at der ikke er noget at bekymre sig om (hvornår havde du sidst nogen?), og du er heldigvis gået i gang i din bedste alder (medio tyve), så du skal nok få rig mulighed for at få brugt alle dine tests!!!

Kryds lige fringre for mig i morgen, når jeg skal til første lægebesøg. Jeg har sindssygt mange spørgsmål til ham om alt fra, hvornår man må flyve (vi har snakket om at skulle ud og rejse til februar, og det BURDE være ok ift. en evt. fødsel i maj), svineinfluenza-vaccine osv., og så skal han vel også undersøge mig, går jeg ud fra. Jeg ANER ikke, hvordan den slags foregår.
Alt er bare nyt og spændende!

Knus og tanker herfra  ;o)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2009

Neki

Nymor skriver:

Jeg krydser i hvert tilfælde fingre for dig!!!!! Dét med cyster ligger måske så langt tilbage, at der ikke er noget at bekymre sig om (hvornår havde du sidst nogen?), og du er heldigvis gået i gang i din bedste alder (medio tyve), så du skal nok få rig mulighed for at få brugt alle dine tests!!!

Kryds lige fringre for mig i morgen, når jeg skal til første lægebesøg. Jeg har sindssygt mange spørgsmål til ham om alt fra, hvornår man må flyve (vi har snakket om at skulle ud og rejse til februar, og det BURDE være ok ift. en evt. fødsel i maj), svineinfluenza-vaccine osv., og så skal han vel også undersøge mig, går jeg ud fra. Jeg ANER ikke, hvordan den slags foregår.
Alt er bare nyt og spændende!

Knus og tanker herfra  ;o)

Ja jeg håber virkelig at cysterne ikke har gjort skade...er heldigvis ved at være noget tid siden jeg har haft en sidst! Og ja...jeg burde jo have en god alder til at få børn, så håber da også det gør en forskel!

Jamen du kan tro at jeg skal sende dig tanker imorgen når du skal til lægen, det bliver godt nok spændende! Kan godt forstå du har tusind spørgsmål der presser sig på... det har jeg allerede..og jeg er ikke engang gravid endnu

Må jeg spørge hvor gammel du er...? kan jo næsten fornemme at det er første barn

Knus Neki

Anmeld

29. september 2009

Nymor

Taktak  ;o) Utroligt, som sådan en dejlig ting samtidig kan give en SÅ mange bekymringer!

Kom lige pludselig til at tænke på, at det der med hårshampoo, bodyshampoo, cremer, sminke, hårskum osv. skulle skiftes ud, så jeg købte i går for en større formue, så det hele kunne skiftes ud. Jo, alt skal bare være i orden. Jeg burde nok have tænkt på dét for mange år siden - min krop er jo sikkert fyldt med kemikalier allerede, men fra nu af kan jeg da gøre så meget som muligt for at begrænse det.

Jeg er i øvrigt 32, så det er ikke "sidste udkald" men man ved jo, at det bliver sværere at blive gravid, jo længere, man venter ...så ... nu skulle der altså ske noget!

Knus  ;o)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.