Kære Dorthemus og Neki (undskyld - nedenfor LANG mail!!!)
Dorthe - sejt, at du har valgt at blive insemineret, når nu Mr. Right ikke havde budt sig! Jeg har en veninde, som har tænkt sig at gøre det samme, hvis hun ikke har fundet faderen til sit barn når hun er blevet 36. Nu er hun kun 33, så der er lidt tid endnu, men man skal jo også lære hinanden at kende, blive enige om, at man vil have børn og så lave dem, så hun kan jo hurtigt nå at blive 36! Jeg håber, at du har et godt netværk at støtte dig opad, når barnet kommer, så du ikke føler dig alene!
Kæresten ER glad, jeg tog ham bare så sengen bogstaveligt talt  ;o) I går aftes lå han og hold på maven og sagde godnat til den, da vi skulle sove, og han er bare i supergodt humør ...i virkeligheden tror jeg også, at det handler om, at han vil passe lidt på sig selv i tilfælde af, at vi alligevel mister barnet, for vi er jo stadig i en meget usikker tid, her inden de 12 uger.
Vi har oprettet en dagbog i sådan et fælles google-dokument, som vi kan skrive vores tanker omkring graviditeten ned i. Det var hans idé - måske lige så meget for at vi har et sted at gå hen med de tanker, når nu det skal være hemmeligt så længe. 
I øvrigt giver jeg dig helt ret - det er sgu' da endnu værre at skulle fortælle, at man har været gravid og så at man har aborteret ...hmmm...mænd, altså!
Neki - taktak  ;o) Jeg er også såååå glad! Det er en fantastisk følelse at stå med sådan en positiv graviditetstest!!! Vi havde bestemt planlagt graviditeten! Jeg smed p-pillerne i marts og var meget spændt på, hvordan det ville gå, fordi jeg i sin tid begyndte at tage p-piller for at stabilisere min ellers meget uregelmæssige menstruation (havde en periode på 163 dage, hvor jeg ingen mens fik), så jeg tænkte, at det måske ville blive meget svært at komme i balance igen, når jeg så havde taget p-piller, men det gik altså over al forventning. Allerede et par måneder efter p-pillestop var min menstruation regelmæssig med ca. 21 dage imellem, så jeg var meget stolt af min krop! Og faktisk troede vi, at jeg var gravid i starten af august fordi jeg gik 1uge over tid og en graviditetstest var positiv ...vi var dog ikke helt sikre, idet vi var på ferie i udlandet og testen havde ligget i et varmt telt, og et par dage efter fik jeg da også min menstruation til vores begges store skuffelse. Da vi kom hjem, testede jeg mig for en sikkerheds skyld, og testen var negativ, men et eller andet sted mellem den store skuffelse på ferien og nu er det så alligevel lykkedes os! Nu krydser vi bare fingre for, at det bliver ved med at gå godt.
Jeg kan se, at I prøver og prøver - har I prøvet længe? Jeg håber for jer, at jeres store ønske snart gå i opfyldelse!
Knus fra mig   ;o)

Anmeld