Smertefulde plukveer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2016

Appelsin

Det er startet igen! Prøver lige at tage tid og se om der er system i noget 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2016

serinasmor

Appelsin skriver:

Det er startet igen! Prøver lige at tage tid og se om der er system i noget 

Spændende  

Og spændende at se om det udvikler sig  

Anmeld Citér

23. maj 2016

Appelsin

Det gik i sig selv igen! 

Men igår gik slimpropper og Idag har jeg solide menssmerter og en konstant tissetrang lige så snart jeg går og står! 

Men man tør jo ikke håbe på noget... Når nu det kan gå i sig selv igen! 

(38+5)

Anmeld Citér

23. maj 2016

skoust

Appelsin skriver:

Det gik i sig selv igen! 

Men igår gik slimpropper og Idag har jeg solide menssmerter og en konstant tissetrang lige så snart jeg går og står! 

Men man tør jo ikke håbe på noget... Når nu det kan gå i sig selv igen! 

(38+5)

Det er er jo vil spændende når man lige har læst hele tråden �� Du må endelig skrive når/hvad der sker 

held og lykke ��

Anmeld Citér

25. maj 2016

Ayasmor

Hvordan går det?

Anmeld Citér

25. maj 2016

Appelsin

Har haft en smertefuld nat med turevise smerter i lænd og underliv, men de forsvandt næsten igen hen mod morgenen, har måtte på toilettet 6-7 gange da smerterne også gav massiv tissetrang og der var dele af slimproppen at se på papiret ved nogle af toiletbesøgene. Når jeg går og står har jeg konstante menssmerter, men hviler jeg forsvinder de næsten! 

Min krop gør klar... Jeg tror held tiden at nu er det nu... Men så sker der heller ikke mere 

Anmeld Citér

25. maj 2016

skoust

Appelsin skriver:

Har haft en smertefuld nat med turevise smerter i lænd og underliv, men de forsvandt næsten igen hen mod morgenen, har måtte på toilettet 6-7 gange da smerterne også gav massiv tissetrang og der var dele af slimproppen at se på papiret ved nogle af toiletbesøgene. Når jeg går og står har jeg konstante menssmerter, men hviler jeg forsvinder de næsten! 

Min krop gør klar... Jeg tror held tiden at nu er det nu... Men så sker der heller ikke mere 

Det er godt nok spændende det der jeg følger med på side linjen og hepper på dig 

Anmeld Citér

25. maj 2016

Camilze

Appelsin skriver:

Hej

jeg er sådan lidt i vilrede! Er 37+3 og fik igår aftes menslignende smerter, har haft det lidt on/off de sidste par uger men her i aftes tog de til i styrke. Har haft en vildt dårlig nat og smerterne er der stadigvæk nu her, troede først det var en konstant smerte, men den kommer turvis, har prøvet at tage tid på den og det er ikke sådan helt regelmæssigt. Den på 2min og 34sek var to smertefulde i træk med kun få sekunder imellem. 

Men må man have det sådan? Skal man kontakte nogen eller venter man bare til det udvikler sig eller går over igen? Fandt denne her artikel og den siger jo at man ikke må have det sådan? 

Nogen der har gjort dig erfaring? 

htt p://voresborn.dk/foedsel/kend-din-plukve

Tid Varighed Frekvens Intensitet
13:56 1m 22s 2m 18s 8
13:54 1m 08s 3m 10s 0
13:51 2m 34s 6m 54s 8
13:44 1m 28s 1m 13s 7
13:43 1m 03s 3m 07s 3
13:40 0m 52s 2m 56s 4
13:37 1m 21s 2m 42s 0
13:34 1m 07s 4m 38s 0
13:29 1m 59s - 0

Sendt fra min iPhone

Jeg døjer selv med nogenlunde det samme, og var til JM i dag, hun siger, at det er kroppen, der modnes til fødslen - altså gør sig klar til fødslen Og jeg er 36 + 4. 

Anmeld Citér

27. maj 2016

Appelsin

Så er kroppen igang igen og har været det hele dagen... Startede med konstante mens smerter (ikke slemme) og fra kl.19 af blev det til ture vise smerter, der bider pænt til. Jeg afventer spændt (39+2) 

Anmeld Citér

27. maj 2016

Mo9ca

Så er kroppen igang igen og har været det hele dagen... Startede med konstante mens smerter (ikke slemme) og fra kl.19 af blev det til ture vise smerter, der bider pænt til. Jeg afventer spændt (39+2) 

Det lyder lidt som modningsveer du har der. Når fødslen rigtig går i gang skal du måske forberede dig på, at det godt kan gå hurtigt. Jeg har to veninder som havde det på samme måde som dig, og den ene fødte på 3 timer fra den første ve til barnet var ude. Og den anden på 2 timer og 45 min. 

De kan nemlig godt blødgøre livmoderhalsen rigtig meget sådan nogle modningsveer/lidt kraftige plukveer så man åbner sig lynhurtigt når fødslen er gået i gang. 

Pøj, pøj med det.

Mvh. M

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.