Smertefulde plukveer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. maj 2016

Appelsin

Hmmm nu tager det lidt til igen... Må lige holde lidt øje med det! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2016

Annemette07

Appelsin skriver:

Men de gik ikke væk igen? Altså blev lidt mindre i styrke? 

Her har jeg stadigvæk lidt ondt, men ikke i forhold til. 

Nej, eller jo hvis jeg gik rundt eller sad op. Jeg fik af vide af fødegangen jeg skulle tage er par panodiler for st det ikke gjorde ondt(plukveerne nev, men kunne sagtens holde det ud). :-)

Anmeld Citér

14. maj 2016

Diosa85

du kan ringe til Fg og blive undersøgt. Men de vil højst sandsynligt sende dig hjem igen med ordnede "ta et varmt bad og hvil dig". 

Lyder som om fødslen er på vej i den latente fase 

Anmeld Citér

14. maj 2016

Appelsin

Diosa85 skriver:

du kan ringe til Fg og blive undersøgt. Men de vil højst sandsynligt sende dig hjem igen med ordnede "ta et varmt bad og hvil dig". 

Lyder som om fødslen er på vej i den latente fase 

Har pænt ondt Down there, når jeg hår og bukker mig og sætter mig ned. Har fået rn forfærdelig tissetrang oven i og spekulerer om den lille har skruet sig længere ned i bækkenet.

livmoderhalsen virker øm. 

Og jeg har fortsat den her konstante smerte, mens smerte, lige nu er den ikke voldsom men den vil heller ikke gå væk! 

Vi har 60km til sygehuset og så længe det ikke er værre, vil jeg ikke køre derud, men hvis det nu bliver mere smertefuld, vil jeg nok give dem et kald. 

Kunne være dejligt at møde den lille ny meget snart! Men troede at det hele skulke være mere dramatisk før man kan sige at fødslen er på vej. 

Anmeld Citér

14. maj 2016

migxher

Det er meget normalt at veerne kommer og går lidt i starten inden de tager ordentlig fat det kan også være det går i sig selv igen. 

Du kan evt prøve med et par panodiler i aften så du kan få sovet i nat. Hvile er super vigtigt så du har energi når det rigtig går igang.

Anmeld Citér

14. maj 2016

Diosa85

Appelsin skriver:

Har pænt ondt Down there, når jeg hår og bukker mig og sætter mig ned. Har fået rn forfærdelig tissetrang oven i og spekulerer om den lille har skruet sig længere ned i bækkenet.

livmoderhalsen virker øm. 

Og jeg har fortsat den her konstante smerte, mens smerte, lige nu er den ikke voldsom men den vil heller ikke gå væk! 

Vi har 60km til sygehuset og så længe det ikke er værre, vil jeg ikke køre derud, men hvis det nu bliver mere smertefuld, vil jeg nok give dem et kald. 

Kunne være dejligt at møde den lille ny meget snart! Men troede at det hele skulke være mere dramatisk før man kan sige at fødslen er på vej. 

Det lyder fuldstændig som optakten til min fødsel. Den startede præcis som du beskriver ved 20 tiden om aftenen tog det mere til og kl 5:30 blev jeg indlagt og 18:50 var han ude. Tror næsten godt jeg tør vædde med du føder indenfor de næste par dage 

Anmeld Citér

14. maj 2016

Appelsin

Hmmmm... Jeg har så svært ved at tro på det! Måske fordi det sådan svinger i intensitet og jeg hele tiden tænker at det sikkert forsvinder igen! 

Jeg kom til at hygge med kæresten igår og det blev udløst af det 

Jeg har haft det sådan en enkelt gang gør men det er nok 14 siden og det var kun en aften og stort set væk næste morgen. Har haft lidt mens smerter de sidste 14 dage men slet ik på niveau med Idag! 

Spændende om det virkelig betyder noget! 

Men har ikke set slim proppen... Måske kommer den snart? 

Men det lyder til at det hurtigt tog til i intensitet hos jer? 

Anmeld Citér

15. maj 2016

ønskebørn74

Appelsin skriver:

Hmmmm... Jeg har så svært ved at tro på det! Måske fordi det sådan svinger i intensitet og jeg hele tiden tænker at det sikkert forsvinder igen! 

Jeg kom til at hygge med kæresten igår og det blev udløst af det 

Jeg har haft det sådan en enkelt gang gør men det er nok 14 siden og det var kun en aften og stort set væk næste morgen. Har haft lidt mens smerter de sidste 14 dage men slet ik på niveau med Idag! 

Spændende om det virkelig betyder noget! 

Men har ikke set slim proppen... Måske kommer den snart? 

Men det lyder til at det hurtigt tog til i intensitet hos jer? 

Hvordan er det gået? 

Anmeld Citér

15. maj 2016

FrkC

Min fødsel startede på noget der ligner samme måde :) Opstartsveer/modningsveer fra onsdag og jeg fødte om fredagen :) Mine veer blev ikke helt regelmæssige derhjemme og de kom også med 6-8 min interval .. Så jeg ventede lidt med at ringe til fg .. Da jeg kom derover kl 15 var jeg 7 cm åben :l Fødte kl 19.04 .. 

Ve støv af sted hvis du ikke allerede har fået din baby i armene :D 

Anmeld Citér

15. maj 2016

Appelsin

Kan det være falsk alarm? 

Har stadigvæk et ømt underliv, især livmoderhalsen er meget øm. Indimellem kommer der en lidt smertefuld plukvee men det har aftaget lidt. Har sovet så dårligt i nat, er meget anspændt. 

det føles ikke som om det er over, men som om det er faldet lidt til ro. 

Kan kroppen ikke lave det her nummer mange gange op til fødslen?

Ingen tegn på slimprop ej hellere noget vandafgang. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.